torsdag 26. august 2010

Bryllupskort

Hei :) Her er mitt aller første bryllupskort. Har tatt massevis av bilder. Kortet er til utfordringen hos Scrappekammeret og Skisseboden. Hos Scrappekammeret skulle vi lage en kreasjon uten stempel. Det eneste stempelet jeg har brukt er mitt personlige stempel. Var ikke helt sikker på om det var lov, men om det ikke blir godkjent fjerner jeg det bare:) På Skisseboden var det en skisse vi skulle følge. Håper du liker kortet mitt og legg gjerne igjen en kommentar :)

Her er mitt bidrag...






Litt detaljer...





Her er innsiden av kortet..



Diktet..

Baksiden...

Mitt NYE personlige stempel...






6 kommentarer:

  1. Nydelig bryllupskort Henrikke.
    Hjerte med blomstene var jo bare så lekkert.

    ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. et riktig lekkert bryllupskort du har lagd. det hjertet var nydelig.
    takk for at du deltar hos skisseboden.
    ha ei flott helg. klem pia

    SvarSlett
  3. Oj, dette var et stilig og vakkert bryllupskort! stilig hjerteform :)
    Takk for at du deltar hos skiseboden!!
    Lykke til :)

    Klem fra Caroline DT skisseboden

    SvarSlett
  4. Gurimalla, så nydelig!!! Det blomsterhjertet var bare hekt WOW!!!
    Tusen takk for at du deltar hos scrappekammeret!!
    Klem
    Ingrid

    SvarSlett
  5. dette var et flott kort, fint pyntet.
    herlig med alle blomstrene.
    Takk for at du deltar hos skisseboden og scrappekammeret, klem:)

    SvarSlett
  6. Utrolig nydelig kort du har laget Henrikke :-)
    Kreativt med det nydelig fylte hjertet og nydelige lyse farger.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails