onsdag 25. august 2010

Scrappehuset

Her er LO'en jeg har laget til konkurransen på Scrappehuset. Der skulle vi finne inspirasjon fra en sang og bruke noe av teksten/ordene i sangen som tittel eller noe på kreasjonen. Jeg ble inspirert av sangen The Reason av Hoobastank.

Valget av sang er rett og slett fordi kjæresten min spurte meg hvorfor jeg smilte en dag, og siden alt går på engelsk ble svaret: The reason i'm smiling is you :)






Detaljer...


Her er en liten tag jeg har gjemt bak bølgepappen. Både for å få det litt mer personlig og for at jeg får med dato og sted.


Dette står på tagen:


Et siste bilde:


Håper du likte LO'en min. Legg gjerne igjen en kommentar, da blir jeg GLAD!

6 kommentarer:

  1. For en koselig layout, Henrikke! Smart med den tag'en, og herlige detaljer!

    Tusen takk for at du leker med oss i Scrappehuset!

    SvarSlett
  2. Bare RÅLEKKER!!!
    Gjennomført romantisk og vakker.
    Perfekt sangvalg! :D

    Takk for ditt flotte bidrag! :D

    SvarSlett
  3. Så nyeldig.
    Herlig bilde du har brukt.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Så flott LO!!! Skikkelig romantisk og nydelig! Den taggen var lur!
    Tusen takk for at du ble med på sangutfordringa vår! God helg og kos deg med kjæresten din!!

    SvarSlett
  5. NYYYDELIG layout!!! Og fantastisk bra bilde! Kult at dere tenkte på å ta et slikt detaljbilde! Kjempeflott! Og jeg elsker stilen du har brukt på denne LO'en! Kanonlekker!!!!

    SvarSlett
  6. åååå...denne LOèn likte jeg veldig godt <3 Rett og slett inspirerende ;-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails