lørdag 18. september 2010

Z-kort

Hei :) I dag har jeg liftet min favorittscrapper, nemlig Ida. Jeg trengte et kort litt fort i går, og da syns jeg det er letter å lifte noen, enn å komme opp med noe selv. Så dette kortet er til kjærestens min sin mor. Det er derfor det står på italiensk der. Det betyr "En dag uten latter, er en dag bortkastet". Det høres jo mye bedre ut på italiensk eller engelsk ;) Ja her er kortet mitt:
Det er formet som en Z, (derfor det heter Z-kort).

Her ser du kortet når det ligger rett ned.
Her er at bilde av kortet mitt forsiden brettet vekk. På det hvite feltet er det plass til å skrive.
Å slik er det "pyntet" bake :)

Med kortet mitt deltar jeg disse utfordringene:

5 kommentarer:

  1. Åååå! Så fint det ble! Helt nyyydelig, Henrikke! Selvfølgelig er det greit at du liftet kortet mitt! Favorittscrapper, *awww...!* Hihi!

    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  2. Just beautiful and I love the shabby chic feel of it! Thanks so much for joining us this week at PaperPlay Challenges.

    Peace & Luv,
    Jeannie

    SvarSlett
  3. This is absolutely gorgeous! Wonderful design and embellishing! Thanks for joining us on PaperPlay this week!

    SvarSlett
  4. beautiful card :-) The distressing and flowers are gorgeous :-)

    thanks for joining us on the Stamp Something Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails