søndag 24. oktober 2010

Anonyme scrappere # 8 (2)

Her er det andre bidrag mitt til Anonyme scrappere. Det er en gavepose med mye bånd. Har laget den til mamma og pappa og fylt den med poser med dessert sjokolade :) Har brukt tager, bølgepapp, stemplene er fra Stempelglede + en swirl fra London !

Har brukt 4 forskjellige bånd. Hamptråd på taggen, hvit bomullstråd som jeg har flettet som har blitt hanker, i tillegg til to forskjellige blonder. (har i tillegg brukt tyll) Her er mine hjemmelagde blomster. Har fulgt tutorialen på Stampartic, fantastisk! En kan jo lage hva som helt bare med det der :) Jeg har lagd to enkle. Her kan jo man variere kjempe masse. Legge på tyll, mikse i fargene, glitter ++ Hankene jeg har laget. Legg gjerne igjen en kommentar :)

2 kommentarer:

  1. For en utrolig søt og nydelig pose, virkelig lekker sammensatt pynt. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Kjempe søt pose! Mamma og pappa be sikkert kjempeglad :)
    Takk for ditt bidrag til AS -klem-

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails