torsdag 7. oktober 2010

Gaveeske

Hei! Har akkurat kommet tilbake fra en uke på ferie i Italia med kjæresten min . Ellers så har skolen tatt opp all min fritid i det siste. Det har vært arbeidskrav på arbeidskrav. Men i kveld kriblet det i fingrene etter å lage noe. Derfor meldte jeg meg på med utfordringen hos That's so cute. Her skulle vi lage noe til noen som fortjente det. Derfor ble denne til mamman min. Fordi hun fotjenter det. En "egendesignet" eske som har plass til Ferrero-sjokolader i. Fant denne typen i Italia, en ny en, som kun inneholder sjokolade. Ja, her er mitt bidrag ;)






























Legg gjerne igjen en kommentar; da blir jeg glad ;)

7 kommentarer:

  1. oi, den var nydelig. så heldig mammaen din er som får denne.
    men hun har sikkert fortjent den og ;o)
    takk for at du deltar.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  2. Åh, for en superflott eske mammaen din får! Og så med sjokolade, nam nam! :) Og perfekte sjokolader til stemplene du har brukt - helt perfekt form og farge! :D

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  3. For en fristelse :) Denne er virkelig så gjennomført og lekker. Liker alt ved denne, til og med sjokoladen ;) Så heldig mamman din er.
    Tusen takk for et fantastisk bidrag.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem klem :)

    SvarSlett
  4. Sikke en smuk æske og lækkert indhold! Jeg kan godt lide alle de flotte detaljer.
    vh Renne

    SvarSlett
  5. virkelig en lekker eske, jeg kunne virkelig tenke meg innholdet, hehe

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  6. Vakker eske som du har laget. Moren din kommer garantert til å bli Glad for den!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  7. Så heldig mamman din er! Denne var nydelig. Og innholdet frister ja... ;)

    Tusen takk for ditt bidrag! ;D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails