lørdag 9. oktober 2010

Julekalender

Her er dagens store prosjekt. Julekalenderen til søsteren min. Har valgt å lage kalenderen i
brunt, rosa og hvitt. Grunnen til rosa er pga. brystkreftsaken. I forfjor i adventstiden fikk vi nemlig vite at mormor hadde kreft. I så fall, i år får søsteren min adventskalender i steden for julegave. Har laget en egen versjon av denne som Mariann har lagd. Den er bare suuper flott! Ja, min ble litt liten og jeg hadde kjøpt litt for store gaver, så nå har jeg pakket inn gaver som ligger i en annen boks. Så hvis det er en lapp, må hun hente pakke fra boksen :)












































Juletreet er laget etter Anne sin mal. Deretter er det sprayet med glimmermist, mye glitter over og masse glossy rundt om på hele treet for å få det til å se ut som snø.
Her følger det med intruksjoner så det blir enklere for søsteren min og forstå hva hun skal gjøre. Samtidig kan denne kalenderen brukes år etter år, så hun blir jo litt "oppfordret" til å ta vare på hjertene for meg :D























































































Ja med denne kalenderen deltar jeg i utfordringene hos:

12 kommentarer:

  1. Kjempe flott julekalender du har laget til søsteren din. Synes den er veldig fin i fargene du har valgt og grunnen for det :) Hun blir sikkert kjempe glad.
    Takk for at du deltar på Anonyme Scrappere sin juleutfordring. -klem-

    SvarSlett
  2. Dette var jo rene kunstverket:)
    Kjempeflott kalender, og heldig er søsteren din.
    Flott at du laget den i rosa med tanke på brystkreftsaken.
    Takk for at deltar på Sukkersøttutfordringen,-Meretekj

    SvarSlett
  3. Oh, for en superflott kalender! Nydelig pyntet var den også, herlig det treet som glitrer og ser helt frostet ut! :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  4. Det her må være noe av det fineste jeg har sett ;) Kjempe fin kalender, og kjempe bra sak for å velge rosa fargen. Søsteren din er kjempe heldig! :D

    SvarSlett
  5. fytti for en flott julekalender!:) flotte detaljer og farger! Du er dyktig!:)
    -klem fra elisa-

    SvarSlett
  6. AWESOME! what a brilliant project! totally love it! all the extra elements, so cute, thanks for joining in with us at the ABC Christmas challenge, Samantha :0)

    SvarSlett
  7. This is simply FABULOUS!
    Chrissie

    SvarSlett
  8. For en flott kalender, Henrikke:O) Gjennomført lekker, kjempe spennende;)
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  9. wow ,, what a fabulous ceation ,,, stunning work !! :-)

    thanks for joining us on the ABC CHristmas Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    SvarSlett
  10. Wow - this is fabulous!
    Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    SvarSlett
  11. Så søt denne var!! Kanskje jeg skal prøve meg på en lignende i år!! Takk for tipset!! Klem Vivian

    SvarSlett
  12. WOW. Denne var NYDELIG. Det så ut som du har fått sittet noen timer for å få denne ferdig ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails