lørdag 16. oktober 2010

Julekort

Hei ! :) Her er mitt bidrag til Vintage udfordrning # 9 - lag din egen bakgrunn. Lagde et julekort denne gangen så jeg har litt flere julekort :) Her ser dere bakgrunnen jeg lagde selv. Har stemplet opp en tekst som bakgrunn, svertet og brukt distressing på kantene. Så har jeg malt med hvit maling på kantene og litt rundt om på kortet.

Slik ble det ferdige kortet mitt, mye lag på lag og naturfarger.




Vintagebilde...

God jul tekst og stempel


Legg gjerne igjen en kommentar :)

3 kommentarer:

  1. åh,,,,, noget så nydelig, og super flot baggrund

    10000 tak for at du deltager på vintageudfordring.

    SvarSlett
  2. For en lekker bakgrunn du har laget her! I like!!
    Nydelige og behagelige farger som er flott avstemte.

    Takk for din deltakelse hos vintage utfordringen.

    Hilsen Renate

    SvarSlett
  3. super flott bakgrunn du har laget, og ikke minst et lekkert kort det blev ut av det!! herlig :D
    takk for at du deltar hos vintage udfordring!
    klem fra Linda S. L

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails