tirsdag 12. oktober 2010

MagnoliaDUC # 67

Hei alle sammen :) Her er kortet jeg har laget i kveld. Det er til Magnolia Down Under Challenge Blog. Jeg har "fjernet" navnet på mottakeren, siden jeg ikke har sendt kortet i posten enda :) Så her har dere det. Har selvfølgelig brukt Magnolia stamps- Tilda :) Utfordringen denne gangen var TAG IT! Derfor har jeg puttet inn tre tagger. Håper dere liker kortet.

I tillegg deltar jeg med dette kortet i Ett Trykk utfordringen; Blomster, bling og blonder! + ROSA!











Legg gjerne igjen en kommentar :)

4 kommentarer:

  1. Virkelig et nydelig kort Henrikke!! Tenk å få et så vakkert kort i posten da:))
    Tusen takk for at du er med oss hos MDUC denne uken.
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  2. Så flott kort du har laget!! Takk for at du er med på Ett trykks utfordring ♥

    SvarSlett
  3. Oh how stunning! I love your card. Beautiful colours and fabulous tags!
    Thanks for playing at MDUC this week,
    Hugs
    Kylie

    SvarSlett
  4. Ååå så nydelig kort!
    Så kreativ du har vært med tags'en!
    Takk for at du deltar hos MDUC.
    God helg.
    klem Anne Kristine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails