fredag 15. oktober 2010

Mitt "mesterverk"

Her er det jeg kaller mitt "mesterverk", bidrag til Scrappehuset sin september inspirator. En LO av meg og kjæresten min. Stakkars, han får jammen det gjennomgå...

Bilde av oss er fra jeg var i Italia for et par uker siden. Måtte ta bilder da vi begge var pyntet siden vi var på vei i bryllup :)
Enkel tittel..
Bølgepappen er malt med maling og blått stempel
Litt pynt. Skiltet er kjøpt i London
"Hemmlig" plass til taggen min..
Her ser du taggen. Der står det litt "hemmelige" ting, eller personlig kan en vel si.. Derfor tok jeg bilde før jeg skrev på taggen.
Bokstavene er egentlig himmelblå, men siden de ikke passet så godt med resten, tok jeg å malte over med et stempel som jeg også har brukt flere plasser på LO'en. Etterpå har jeg fylt på med glossy accent for å få fargen til å sitte :)
Detaljer.. Nydlig blomst fra Prima..
Legg gjerne igjen en kommentar, da blir jeg frykelig glad :)

3 kommentarer:

  1. Så lekkert!!!
    Dette var virkelig et mesterverk, og jeg kan faktisk se at du har kosa deg når du laget denne! Digger blåfargen!!!
    Takk for at du ble med på leken!

    SvarSlett
  2. Så fin denne var!! Blåfargen på thickersene dine ble jo bare så lekker!! Et flott bilde av dere to, og mange fine detaljer:)
    Et flott mesterverk:)

    Moro at du likte utfordringen vår - vi håper du blir med på mange utfordringer fremover også:)

    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  3. Hvor er det flot !!! Du har rigtig fanget den blå farve i øjnene og på tøjet - super flot.
    Er vild med de mange lag og fine detaljer !!
    Virkelig et mesterværk...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails