søndag 31. oktober 2010

Scrapperiket # 5

Her er mitt bidrag til utfordringen hos Scrapperiket. Det skal være med en tag på prosjektet ditt. Det jeg har laget er en gavepakning til en stor sjokolade jeg har kjøpt til søsteren min. Her ser du taggen. Her kan du både skrive en personlig beskjed eller skrive hvem gaven er til. Jeg fant frem et dikt jeg har lyst til å dele med dere.

We laugh, we cry, we make time fly,
bestfriends are we, my sister and me...

Jeg har brukt ordet søster fordi den var til min søster, men her kan en bruke både brother, mother, father, grandma, grandpa, ja utrolig mange muligheter. Et herlig dikt.
To hjerter jeg har festet sammen. De har jeg brukt mist på, så cracklepaint. Har latt de ligge over natten så jeg var sikker på at alt ble som de skulle før jeg festet på bokstavene.
Her ser du inngangen på taggen. Den er festet med tyll og er puttet ned i et CD-cover (kjøpt i London). Over har jeg laget en liten "merkelapp", der står det for always.
Ja dette var mitt bidrag. Håper dere liker det. Følg gjerne med på rosett-prosjektet mitt som går over november mnd. Legg gjerne igjen en kommentar om du vil :)
Klem fra Henrikke

4 kommentarer:

  1. Virkelig et flott minialbum du har laget. Gjennomført og lekkert. og en flott løsning på tagoppgaven.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår.

    SvarSlett
  2. Så flott denne var! Utrolig mange fltote detaljer, og en veldig fin løsning på tag-oppgaven. Jeg tenker søstra di blir veldig glad for denne gaven!

    Tusen takk for bidraget ditt:)

    SvarSlett
  3. Sånn en skjønn LO du har laget her og så fint det ble med de hjertene. Nydelige farger sammen og ett supert bilde.

    Klem Renate

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte LO- er du lager. De er helt nydelige med alle de flotte detaljene.
    Klem Jeanett

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails