fredag 15. oktober 2010

She is so cute

Hei! Her er en av dagens mange LO'er :) Den er en som jeg har planlagt lenge og har brukt mange dager på faktisk. Alle delene har vært ferdig en stund, men har ikke satt den sammen før i dag! :) Det er søskenbarnet mitt som underholdt meg på lekerommet sitt i sommer :) Dette er bigraget til That's so cute sin Extra Cute #13 - Lim det! Så her er mitt bidrag:


Toget har jeg tegnet selv, fargelagt med promarkers og brukt glossy accent på det. I pipa fremme har jeg skjært et lite hu og stappet ned i litt bomull så det ser ut som røyk :)

Tag med sted og dato :)


Legg gjerne igjen en kommentar :)

5 kommentarer:

  1. Denne digger jeg virkelig. Historien, toget, fargene, bildene, sammensetninga, ja alt er liksom perfekt :) Gleder meg til å se mer fra deg.

    Klem klem :)

    SvarSlett
  2. kjempefin, herlig med leke-pynt, og så likte jeg fargene på bølgepappen din.
    takk for at du deltar. klem pia

    SvarSlett
  3. Skikkelig gjennomført! At du har tegnet toget selv er jo bare genialt, også det med røyken! :D Fargesterkt og flott!!

    Tusen takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  4. åååååååååååå, DIGGER=) så utrolig spreke farger, kanon tøft med toget slik, fantastisk bra oppsett=)

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  5. Helt herlig!!! Digger at du bruker så mye tager der du skriver ting - utrolig smart, og ikke minst lekkert!!
    klem
    Ingrid

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails