søndag 17. oktober 2010

Skissedilla # 82

Hver søndag når jeg slår på PC'en sjekker jeg alltid Skissedillas nye skisse. Og utrolig nok hver eneste gang popper det tanker opp i hodet mitt på hvordan jeg vil løse skissen :) Nok en gang skjedde dette så i kveld har jeg kost med med et litt annerledes prosjekt! Å ja, selvfølgelig var det kjæresten som fikk gjennomgå denne gangen å :) Hehe, ja i så fall her er bidraget til Skissedilla # 82.



Mine hjemmelagde blomster


Jeg lager LO'er for min egen del. Ingen anders. Derfor syns jeg det er viktig at selv om jeg legger de ut så er det noe som er bare mitt og som jeg har tatt vare på personlig. Derfor har jeg igjen valgt å skrive på "taggen" min etter jeg tok bilder.

Taggen på nært hold..

Legg gjerne igjen en kommentar :)

9 kommentarer:

  1. En kjempefin LO, Henrikke!!! Utrolig flott slik du har plassert blomstene. Ja....og blomstene var helt nyydelige! Så koselig å lese at du alltid får ideer når du ser skissene :) Veldig moro å høre :)
    Tusen takk for bidraget.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Nydlig lo og masse fint du har her i blogen!!

    SvarSlett
  3. WOW!! Denne var knall lekker!! Blomstene og tagene.... Helt nydelig!!!
    klem
    Ingrid (adar)

    SvarSlett
  4. Nyydelig LO! Likte veldig godt blomstene, fargevalget, bildene og teksten.

    SvarSlett
  5. Ååå! For en nyyydelig LO, Henrikke! Lekker, lekker! Og de hjemmelagde blomstene dine er så HERLIGE! Du lager sååå mye fint!;o)

    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  6. Virkelig en lekker LO:) Og de "rulleblomstene" var nydelige.

    SvarSlett
  7. Lekker LO, og skikkelige flotte blomster!!!
    Fikk litt lyst å prøve meg på noen slike, hmmm.
    Ha en herlig søndag,
    klem

    SvarSlett
  8. Kjempe lekker LO - og flotte blomster!!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails