søndag 24. oktober 2010

Skissedilla # 83

Her er mitt bidrag til skissa på Skissedilla for denne uka. Åå guri så inspirert jeg ble av gjestedesigneren! Kjempe flink var hun. Kjærestebilder igjen. Bilde er fryktelig dårlig fordi det er på vanlig papir men ikke fotopapir. Var tom, så tok dette bilde forløpig, så får jeg bytte det ut når jeg får kjøpt fotopapir! Likte skikkelig godt ukens skisse å :) Her er mine hjemmelagde blomster fra tutorialen på Stampartic!

Knapper



Var tom for e-er. Så det ble erstattet med to tretall. Ikke helt fornøyd, fordi jeg liker ikke de tretallene der, men det fikk bare gå :) Over ser du nøkkelknippe jeg har laget til :) Fylt med hjerter og en nøkkel :) Kanten..Litt forskjellig pynt. Legg gjerne igjen en kommentar :)

4 kommentarer:

  1. Flott Lo, full av fine detaljer:) Falt for de duse fargene dine, og de nydelige hjemmelagede blomstene:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott løsning på skissa, stilig med all misten og mønstrene i bakgrunnen. Nydelig tittel!

    Takk for at du deltar!!

    SvarSlett
  3. Likte veldig denne Lo'en. Jeg likte spesielt bakgrunsarket du har laget. Hele Lo'en virker gjennomtenkt fra start til slutt. "knappene" du har laget utrolig kreativt. Plassen til til de tre bradsene også veldig kreativt. Her ble jeg virkelig inspirert. Nå er jeg skikkelig glad for at jeg stakk innom bloggen din.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails