mandag 11. oktober 2010

Te-gavepose

Hei alle sammen! Jeg vil gjerne starte dette innlegget med å takke dere alle sammen for de fine kommentarene jeg får. Dere er så utrolig snille med meg! :) Tusen takk!

Her er det jeg lagde i går. Siden jeg selv er student og har mange venner som er det syns jeg dette passet bra som en gave. Har tenkt å send de denne til noen venninner som jeg tror har godt av det. Har ikke tenkt å si hvem det er ennå, siden gaven blir sendt først i morgen! Ja, har brukt favorittstempelet mitt, Henry og ikke minst,favorittpapiret mitt. Tim Holtz sitt papir fra julecollectionen 2010 :) Helt nydlig! Og fantastiske nye blomstrene mine fra Kort og godt. Ja; her er slik den ser ut, fremsiden; Etikketen;
Baksiden;

Jeg blir kjempe glad for kommentarene, fortsett å legg igjen spor på bloggen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails