søndag 7. november 2010

Sukkersött # 100 - 2

Her er mitt andre bidrag til Sukkersøtt utfordringen. Dette er en hjerteboks som jeg har laget til den fantastiske mamman min. Tutorialen finner du her inne hos Anita Hagen! Boksen er egentlig enkel og lage og krever ikke så mye arbeid. Jeg har valgt å pynte denne mye, med massevis av blomster :)

Sett ovenifraLitt detalher.. En liten "tag" med mamma på..
Slik ser boksen ut når jeg tar de fra hverandre.

Deltar med denne hos:

Håper du liker boksen min og legg gjerne igjen en kommetar før du drar din vei :)

10 kommentarer:

  1. Kjempeflott hjerteboks som er nydelig pyntet!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt en gang til;)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Knallflott hjerteboks du har laget til din mamma.
    Nydelig blomsterdekorering:)

    SvarSlett
  3. For en nydelig hjerteformet boks, kjempe fint pyntet med skjønne blomster.

    SvarSlett
  4. Nydelig hjerteboks! Så fint pyntet! Tusen takk for ditt bidrag til Kort o Mania. Klem.

    SvarSlett
  5. Så vakker boks du har laget, så koselig tekst og masse nydelige blomster. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  6. Hi Henrikke, what a gorgeous box. I love the flowers and the colour scheme is beautiful. Thanks for joining us at Charisma Cardz challenge this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  7. Thanks for joining the Charisma challenge.Your box is beautiful.
    xx Vee

    SvarSlett
  8. sååå nydelig og vakker boks! takk for at du deltar hos kort o mania :D klem fra Linda S. L

    SvarSlett
  9. Kjempe flott boks! :)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails