søndag 7. november 2010

Sukkersött # 100

Sukkersøtt er i gang med sin utfordring nr. 100!! Gratulerer :) Den utfordringen består av å lage noe til noen en er glad i. Kanskje verdenes enkeleste utfordring, jeg kan jo lage noe til så utrolig mange! Advent nærmer seg og dagene blir har blit mørkere. En flott mulighet til å sitte inne å kose seg :) Jeg har dekorert en boks til mormoren min til jul. Den ble seende slik ut..
Boksen er kjøpt på Nille for 14,50,- Den er rett og slett genial. Fungerer som en vanlig hermetikk boks bare at du har et åpent bur under. Du tar ut lokket, fyller den med det du vil, godteri er min full av. Så dytter du lokket inn på igjen. Da går det ikke an å ta det av igjen. Så når mottakeren åpner boksen blir den åpnet på toppen som en vanlig hermetikkboks :)
Litt bilder av boksen fra siden.
Selv om det er julegave går det fint an å ha mange blomster på. Det flotte med denne boksen er at det kan brukes som utstillingsboks eller oppbevaringboks etterpå. Jeg har fylt med godteri med papir. Så om mormor vil ha den stående på benken med annet godis i jula, kan hun fint det.
En liten lapp med mormor på :)
Slik ser den ut når jeg tar av lokket. Gaven blir pakket inn i cellofan og settes under juletreet når den tid kommer :)
Legger dette bidraget inn her også:
ABC-challenge blog - G for glitter
Raise the bar - Sircels

Håper du likte esken min. Legg gjerne igjen en kommetar :)

6 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig boks til mormoren din, lekkert med alle blomstene på toppen!
    Takk fro at du deltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Denne var utrolig flott!! Tror jeg stjeler ideen din.. Du har dekorert den så lekkert!

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  3. What great projects!! Thanks for joining us this week at Raise the Bar!
    Hugs~
    Dana

    SvarSlett
  4. how creative! this is amazingly gorgeous! thanks for joining us at If the Shoe fits...SCRAP it!

    SvarSlett
  5. Så lekker boks til mormor, Henrikke!!! Den blir hun nok glad for ;) Utrolig lekkert pyntet det lokket!!
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersött!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  6. Superflott box med lekker pynt:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails