lørdag 6. november 2010

Vintage udfordring # 10

God morgen :) Her er mitt bidrag til Vintage Udfordringen # 10. Vi skal bruke embossing eller UTEE på produktet vår. Jeg har lagd to julekort. Om du lurer på hvordan en lager et slikt kort bare gå inn her. Der ligger det en rykende fersk tutorial :)

Framsida på kort 1.
Baksida på kort 1
Et skjult skrivefelt så du kan putte på en personlig hilsen.
Framside på kort 2
Baksida på kort 2. Her har jeg gjort motsatt. Du kan skrive på det ytterste feltet og stempelet mitt er på det innerste.
Mitt personlige stempel.
Håper du liker kortene mine, legg gjerne igjen en kommetar :) God helg!

9 kommentarer:

  1. Woow, så knallflotte kort! Herlige motiv, og jeg elsker muffinsform-kantene! :D

    SvarSlett
  2. Virkelig virkelig søde kort og skønt at se nogle runde kort. Tak fordi du henviser til en tutorial.
    vh Renne

    SvarSlett
  3. beautiful creation!
    thanks for playing with us at vintage udfordring!
    hugs from France, Kianel.

    SvarSlett
  4. Disse var utrolig flotte med god gammeldags julestemning!
    Tusen takk for du deltar i Vintage utfordring!

    Klem Mette

    SvarSlett
  5. wow! knall tøffe og fine :D takk for at du deltar hos vintage udfordring! klem fra Linda S. L

    SvarSlett
  6. flotte anderledes julekort. Dejligt at se det

    tak for deltagelsen i vintageudfordringen

    SvarSlett
  7. Morsomme og flotte kort :-)

    Karianne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails