onsdag 17. november 2010

Whiff of Joy: DT-call

Hei! Her er et nytt prosjekt fra meg :) Det er et bidrag til DT-callen på Whiff of Joy sin challenge blogg. Har laget et dørskilt som jeg har hengt på døra mi. Jeg bor jo la med to andre jenter. Har brukt Henry, han er jo bare nyyydlig. Har brukt roser, andre blomster, hjerter, halvperler og bånd.

Hey! Her is my new project. It's the application for the DT-call on Whiff of Joys challenge blog. I made a doorsign. I already put it on my door. Since I live with two other girls it's okay to have doorsigns. For the project I've used my favoritstamp, Henry! Becside that I've used roses, flowers, hearts, pearls and ribbon. Lagde en liten tag som jeg har dekorert med en tyllsløyfe. Der har jeg skrevet dato.

I'm made a tag, there I wrote the date when I made the decoration. I decorated the tag with a bow made of tulle.
Putter dette kortet inn i utfordringen hos Musikkstua. Har helt klart hentet inspirasjon fra sangen Stewie Wonder - I just called to say i love you.
Legg gjerne igjen en kommentar :) Klem

10 kommentarer:

  1. Herlig dørskilt!
    Nydelige farger, og masse flotte detaljer ♥

    SvarSlett
  2. Et nydelig dørskilt med lekker blomsterpynting. Stempelmotivet du har brukt er helt bedårende.

    SvarSlett
  3. For et nyyydelig dørskilt! Henry er helt herlig! Flotte farger og pynt!! Det var utrolig mye fint å finne i bloggen din. Jeg har lagt meg til som følger, og kommer garantert igjen!!
    God helg!

    SvarSlett
  4. Herlig! Var veldig fint å legge Henry på den bakgrunnen du har gjort

    Takk for at du deltar på Musikkstuas utfordring denne gangen.

    Mvh

    Carina

    SvarSlett
  5. Åååå, wow!! Det var jo lekkert da, Henrikke!! Nyyyydelig!! Lykke til med DT-callen!!

    Har foressten en liten candy gående i bloggen min, if your interested! ;o)

    God helg!
    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  6. Kjempelekkert skilt - vil tro du kommer høyt opp på listen med en slik kreasjon! :)
    God søndagskveld til deg!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  7. Hei, nå har jeg kikket og kikket på alt det flotte du lager, bøyer meg i støvet. Du er bare kjempe flink.
    Kommer til å følge med videre på dine kreasjoner.
    Takk for inspirasjonen.
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett
  8. Det var et nydelig dørskilt du har laget :) I blandt forferdelig mye annet flott :)

    SvarSlett
  9. utrolig mye flott å se i bloggen din!! å dette dørskiltet var jo bare sååå lekkert!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails