tirsdag 7. desember 2010

Julekort

I kveld har jeg kost meg masse. Rosettprosjektet mitt har blitt utsatt et par uker, men har laget en annen tutorial i steden for. KOMMER i morgen! :) Det er en oppskrift på kortet under her. Detaljerikt, vintage julekort som er kjempe enkelt å lage. Her er det i hvert fall, følg med i morgen :)

Plass å skrive på..

Litt detaljer.. For en gangs skyld har jeg kleiet meg til å pynte litt på baksiden. Det er jeg så utrolig lat med. Så i dag blir det litt ekstra :)

Dette kortet legges inn i følgende utfordringer:

10 kommentarer:

  1. Ååååååå, dette var nydelig. Gleder meg til forklaringen kommer.-)
    Ha en fin fin dag:-)

    SvarSlett
  2. Nydelige vintagekort og flott forklaring :-)

    SvarSlett
  3. Wow, for ett lekkert julekort du har laget.
    Legger deg i blogglista mi, må få med meg forklaringen din også..
    Klem fra Kaia.

    Takk for at du er med på Sketchy colors sin fargeutfordring denne uken.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! Lekre detaljer du har fått med, jeg digger bølgepappen med litt farge, veldig stilig.
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt og Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  5. WOW rålekkert kort!!! Herlige farger og såå stilig med den bølgepappen inni det lekre ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret og på Musikkstua!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  6. Oj for et lekkert julekort du har laget. Utrolig nydelig. Takk for at du deltar hos Sukkersøtt, og lykke til :o)

    SvarSlett
  7. Dette ser iallefall alt annet enn enkelt ut. Vakkert var det, og fullt av nydelige detaljer!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  8. wow wow for et lekkert julekort, masser av herlige detaljer :D må ta meg en titt på din tutorial på den ja! :D
    takk for at du deltar hos kort o mania!
    klem linda s l

    SvarSlett
  9. Nydelige julekort du lager!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails