fredag 31. desember 2010

Topp 10

Godt nytt år alle sammen :)
Ser det er så mange som kommer med sine Topp 10-lister, så tenkte jeg å skulle lage med en liste. I morgen kommer et nytt kort i tillegg. Listen er i en tilfeldig rekkefølge, ingen spesielle favoritter. Syns selv det er vanskelig å definere min egen stil, kanskje noen vil hjelpe meg?
1: Lagd til foreldrene til kjæresten min. Kortet finner du HER. Liker spesielt fargene på kortet. Jordfarger, litt blomster, sommerfuglen og hamptråden.
2. Trådsnelle-kortet mitt finner du HER. Er kjempe glad i å teste ut forskjellige typer kort og kreasjoner. Dette var noe jeg bare måtte prøve. Er veldig fornøyd med dette, men det ligger forsatt hjemme. Har ikke hatt hjerte til å gi det bort ennå.3. Dette kortet er rimlig nytt. Det er et juleposekort, som du finner HER. Snøkrystallstempelet er en av mine største favoritter, sammen med Tim Holtz reinsdyrene. 4. Denne boksen lagde jeg i juli. Lenge siden. Du finner den HER. Men ble veldig fornøyd med den. Det er en litt annerledes boks, ikke så alt for mye pynt, og nydlige farger. 5. Tepose-etikket. Du finner det HER. Dette var en liten gave til to venninner i Trondheim. Likte godt fargene på kortet. Og så er jeg veldig glad i Henry som holder rundt hjertet.
6. En av mange LO'er fra 2010. Denne er av søskenbarnet mitt Sofia. Den finner du HER. Er selv veldig fornøyd med sammensettingen av farger og lokmotivet mitt.
7. Esken jeg lagde til jul til mamma. Det innlegget finner du HER. Er ikke så veldig flink til å bruke blå, noe jeg følte jeg fikk til her.
8. En av årets bestillinger, du kan se flere bilder HER. En adventskalender til nabogutten vår. Denne ble det lagt mange timer ned i og jeg er godt fornøyd med denne.
9. Julekortet til kjæresten min. Et av de konvolutt-kortene mine som jeg også har lagd en tutorial på. Du kan se flere bilder + baksiden HER.
10. Den tiende og siste kreasjonen jeg har valgt ut er en av tagene mine. Denne ble laget for bare noen uker siden og jeg elsker fargene. Du kan se flere bilder HER.
***
Dette var mine topp10 fra 2010. Legg gjerne igjen kommentarer. Så vil jeg avslutte med å takke for alle følgerne jeg har fått, siden jeg opprettet bloggen for 5 mnd. siden. Håper flere vil følge meg i 2011 og ønsker alle de beste ønsker for det nye året :)

2 kommentarer:

  1. GoDt NyTtÅr!!!!!!
    Gud for sååå masse lekkert du har laget!! Imponert!! Jeg blir helt paff =)

    SvarSlett
  2. Så utrolig mye flott du har laget!! Likte veldig godt adventskalenderen og tagen med reinsdyrene (og forelsket meg jo helt i stemplene *vil ha*). Ønsker deg et riktig godt nyttår :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails