torsdag 9. desember 2010

Torsdag

God morgen :) Nå er det bare en dag igjen til jeg har eksamen i religion. Tankene mine er helt andre plasser og egentlig så har jeg mest lyst til å sette meg ned å scrappe. Tenkte jeg skulle komme med et lite innlegg selv om :)

1. Fortsatt en uke igjen av JULECANDYEN min. Den består av en hemmelig julegave. Trykk hvor som helst på denne setningen og delta :)

2.Om bare noen dager kommer en ny julegave ut. TEBOKS :) Stay tuned :)

3. Hvis jeg besøker statestikken, kan man se hva folk søker på når de leter etter bloggen min. Tenkte derfor at jeg skulle samle innleggene her så det er enklere å finne:
Så, ha en strålende torsdag. Husk; i morgen er det ny EM-kamp i håndball! Klem
Vintagebilde som en kan bruke på kort:

13 kommentarer:

  1. Vet hvordan du har det om dagen. Driver midt i eksamen selv. Det er fortsatt like gøy å se på det du lager, og koser meg hver gang jeg er innom bloggen din:)
    Masse lykke til i morgen:)
    Klem

    SvarSlett
  2. lykke til på eksamen.
    klem pia

    SvarSlett
  3. Masse lykke til på eksamen i dag. Jeg tipper at det går kjempebra. Og så håper jeg at vi jentene i that`s just so cute kan glede deg med å fortelle deg at du er bak vår luke nr.10 :) Og så håper jeg mange tar turen innom bloggen din i dag, for her er det jammen mye lekkert å se på. Du er utrolig flink, og jeg gleder meg til å se mer herfra :) Tusen takk for masse inspirason.
    Ha en fortsatt fin dag og koselig adventstid.
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  4. Gratulerer med å være bak luke 10! :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med luke nr 10 :)
    Lykke til på eksamen i dag.

    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  6. Så masse flott du lager! Nydelig det julkortet:-)

    Gratulera som luke nr 10:-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med luke 10.
    Så mye fint du lager :)
    lykke til på eksamen.

    SvarSlett
  8. Gratulerer som dagens utvalgte, og lykke til med eksamen i dag :)

    SvarSlett
  9. Hej!

    Tusen tack för din söta kommentar inne hos mig!:)
    Blev jätteglad när jag läste den!

    Du gör otroligt mycket fint själv! Har suttit och kollat igenom din blogg en lång stund, och är nu megainspirerad till att sitta ner och scrappa lite själv. :o)
    Hit kommer jag garanterat igen!

    Ha en fortsatt bra helg!
    kram från Hanna

    SvarSlett
  10. Håper det gikk bra på eksamen i går og gratulere som gårdages luke :-)

    Ønsker deg ei koselig adventstid.

    SvarSlett
  11. Hei. Håper eksamen gikk bra. Tusen takk for at du deler din kreativitet. Mye flott i din blogg, her kommer jeg garantert tilbake.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  12. Gratulerer med å være bak luke 10!! Er veldig glad for å finne bloggen din!! Du lager så mye fint!! Klem Turid

    SvarSlett
  13. Håper det gikk bra på eksamen :) Synes det var lurt å linke opp det som søkes mest på :)
    Takk for masse inspirasjon :)

    kem Janne-lise

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails