fredag 17. desember 2010

Vintage udfordring # 13

Her er mitt bidrag til Vintage Udfordringen nummer 13. Lag en vintage-juletag :) Hehe, og ja når jeg la inn bildene såg jeg at jeg hadde skrevet feil på pregemaksinen min. Der skal jo selvsagt stå Merry Christmas, ikke Merry Chritmas som der nå står:) Men feilen er rettet opp, har bare ikke tatt nye bilder. Bak bølgepappen har jeg brukt rubons.
Hjertet er fra Tim Holtz sin grungdeplate. Malt med Picket fence, Crackle paint.
De nydlige reinsdyrene er Tim Holtz dies. De er så utrolig fine! Kjempe fornøyd med det kjøpet. Diesen er absolutt verdt pengene :)

God jul alle sammen :)

8 kommentarer:

  1. Så flott den var, nydelig med de dyrene og lekre farger! :)

    SvarSlett
  2. Meget flot Vintage Juletag.
    Lækre farver og rensdyr :)
    Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

    SvarSlett
  3. stilig!!!! herlig at alt var i hvitt-brunt og de reinsdyrene var kjempekule.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  4. For en herlig tag. Digger hjertet og rubonsen:) Reinsdyrene var også kjempe herlige:)

    SvarSlett
  5. hold da op det er et lækkert juletag. Jeg er også ret vild med de fine rensdyr fra Tim Holtz.

    Tak for din deltagelse i vintageudfordringen. :)

    Knus Benita

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails