torsdag 20. januar 2011

Vintagekort

Ny utfordringsblogg alle sammen :) Den heter Pitcure and scrap. Annenhver uke får du et nytt bilde som du skal bruke på en kreasjon! Ukens bilde finner du inne på bloggen her. Her er dagens kort fra meg : ) Det var et av to bestillingskort. Derfor er navn sladdet vekk.
***
Kortet er et posekort med et skrivefelt som ligger "inne" i posen.
Det brune papiret er en del av en konvolutt. Har stemplet notestempel på og krøllet den sammen.
På høyre siden har jeg skrevet ut en tekst fra pc'en. "whit all my love"
Sommerfuglen er den nye Spellbinders-diesen min.
Halvperler, kakeservietter og en sløyfe.

Her ser du bildet/motivet mitt. Har brukt noen hvite tickers med alderen til bursdagbarnet.

Baksiden av kortet mitt. Englen er et glansbilde (kjøpt på Rema 1000 for 10,-)

Legg gjerne igjen en kommentar :)

4 kommentarer:

  1. så lekkert og forseggjort kort :)lekkert kort:)

    SvarSlett
  2. åh,,, noget så lækkert og smukt kort du har lavet der.

    100000 tak for at du deltager på Picture and scraps udfordring

    klemmmm

    SvarSlett
  3. Dette var jo kjempenyydelig! :)
    Lekkert pyntet. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. Så nydelig!
    Lekkert pyntet og masse flotte detaljer:)
    Ha en fin søndag, klem:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails