mandag 31. januar 2011

God bedrings-boks

God kveld alle sammen.
I dag har jeg hatt en koslig kveld på scrapperommet. Jeg har laget en boks som du kan fylle med godteri eller en gave. Det er en god bedringsboks som en venninne skal få. Hun skal gi den til pappan sin så derfor er Henry og boksa blå. Boksa har jeg designet selv, om noen er interessert i en mal så er den på pc'en klar til å legges ut, bare gi et pip!

PS: Etter at kjære Astrid kommenterte bilde mitt ser jeg at jeg har brukt navnet Edward på kjære Henry. Det er jo ingen tvil om at dette er Henry så klart!
***

Henry er fargelagt med promarkers.
***

På siden står det; "with all my love"...
***
Slik ser den ut oppe. Brukt Spellbinders for å forme toppen.
***

Her er baksida på boksa.
***

Har bare pyntet med en knapp og litt bånd på baksiden, og teksten "God bedring"...
***


Også i disse utfordringene:



Legg gjerne igjen en kommentar.

7 kommentarer:

  1. So cute! Thanks for joining us at Little Red Wagon.

    SvarSlett
  2. Åh, denne var utrolig flott da!
    Så rent og veldig lekkert, jeg klarer aldri å lage sånt (er litt for glad i å stæsje), men dette er fantastisk. :D

    Ha en fin dag.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Cute project!
    Thanks for joining us at A Gem of A Challenge :)

    SvarSlett
  4. En nydelig og delikat gaveboks du har laget Henrikke:-))
    Har ikke sett "Edward" før men han var jo utrolig søt og helt perfekt på et god bedrings-prosjekt. Og så flott fargelagt.
    Flott detalj med knappen på baksiden.

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!

    Klem, Astrid

    SvarSlett
  5. Hei
    Så flott gaveboks, Den er lekker i farger og pynt, Søtt motiv, den passer jo godt da =D

    Takk for titten i bloggen din, igjen. Du har så mye lekkert her.
    ha en fin dag

    SvarSlett
  6. Nydelig boks, Henrikke:O) Lekre farger, flott design, liker knappen. Henry ser ynkelig ut, stakkars:) Nydelig fargelagt!
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  7. Denne var kjempe nydelig, og så lekkert fargelagt motiv!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails