søndag 9. januar 2011

Mini-album

Hei alle sammen :) I helga har jeg lagt med tannverk og egentlig ikke gjort noe særlig. Men i går ble jeg kjempe inspirert av en artikkel på Kreative Krumspring. Den handlet om hvordan du kunne lage minialbum uten noe spesielle verktøy. Mitt er en gave. Det består av 4 sider som har 7 bilder på seg og en hvor jeg har skrevet tekst.

Her ser du sidene
Ikke så mye pynt på forsiden. Arkene er fra Tim Holtz.
"Taggene", eller albumssidene har samme papir som forsiden.
Og på den andre siden matcher de baksiden. Siden de som skal få gaven ikke forstår engelsk eller norsk så har jeg brukt en punch med to hender og skrevet navnet mitt under.
Alle albumsidene er av de enkle slagene. Ellers ville dette prosjektet tatt utrolig lang tid.
Legg gjerne igjen en kommentar :-)

5 kommentarer:

  1. Åh! Det ser sikkelig fint ut!
    Så koselig at du lot deg inspirere - og håper tannverken går over snart!

    SvarSlett
  2. SUKK, så flott. Heldige de som får dette. Likte så godt fargene. Pynten er akkurat passe til dette prosjektet ditt =D.
    Ønsker deg god bedring og en fin søndagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Dette var knallflott!
    Papirene du har brukt er helt nydelige, og pynten står veldig godt til resten. :)

    Klem.

    SvarSlett
  4. Så morsomt at du ble inspirert av tutorialen vår. Da har vi oppnådd det vi ønsket. :)
    Albumet ble kjempeflott, med lekre farger. En kjempeflott gave.

    Ønsker deg fortsatt god bedring og ei fin uke!

    SvarSlett
  5. Vilket härligt och lite ovanligt album! Ett sånt skulle jag gärna vilja prova på, ska kolla in länken som du så snällt lämnat här i ditt inlägg.

    Ha en trevlig helg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails