onsdag 19. januar 2011

Dymo-maskin

Hei!
På statestikken min kan jeg se hva folk søker på for å komme frem til siden min. Veldig mange har de siste ukene søkt på "gammeldags dymo-maskin". Tenkte jeg derfor skulle hjelpe dere litt på vei. Den jeg har kjøpt er "den voksne", finnes også for barn! Du får den kjøpt for 129,- i nettbutikken til Clas Ohlson eller i din nærmeste butikk. Anbefales på det sterkeste!
***
I morgen kommer det en nytt kort og et til dagen etterpå :) Keep it up ! Reiser til Dublin på fredag, gleder meg : ) Noen som vet om noen scrappebutikker sentralt i Dublin?


Klem

3 kommentarer:

  1. Jeg har nettopp kjøpt en sånn dymomaskin på Clas Ohlson for 129 kr, men da jeg prøvde den i går syntes jeg at mye av bokstavene kom bort, altså ble det veldig svak skrift og en del bokstaver ble halveis borte...Jeg kjøpte den med litt skyggete skrift, men ser at mange har klistermerkene på forskjellige gjenstander og det vises mye bedre :) Bør jeg klage eller er det sånn det skal være? Bør jeg kjøpe den som har dataskrift? Syntes ikke den så like fin ut jeg da, liker litt gammeldags skrift.

    SvarSlett
  2. Jeg har nettopp kjøpt en sånn dymomaskin på Clas Ohlson for 129 kr, men da jeg prøvde den i går syntes jeg at mye av bokstavene kom bort, altså ble det veldig svak skrift og en del bokstaver ble halveis borte...Jeg kjøpte den med litt skyggete skrift, men ser at mange har klistermerkene på forskjellige gjenstander og det vises mye bedre :) Bør jeg klage eller er det sånn det skal være? Bør jeg kjøpe den som har dataskrift? Syntes ikke den så like fin ut jeg da, liker litt gammeldags skrift.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      Før jeg hadde klaget hadde jeg nok prøvd å trykke virkelig hardt ned på dymoen din. Altså trykk godt mellom hver gang og vær helt sikker på at du er i hakket på den riktig bokstaven.

      Slett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails