fredag 11. februar 2011

Hjertekort

God morgen alle sammen og håper alle får en god helg! Har hatt fri fra skolen i dag og har fått en god treningsøkt på morgenen! Tenkte jeg skulle vise dere kortet som jeg lagder i går. Det til en av mammas venninner, men siden jeg ikke husker hvem er det forløpig tomt med navn og alder inne i kortet.
***

Her er da kortet mitt. Jeg har brukt Nellies Choise sine dies. Det er hjertedies-settet. Du finner det blant annet her. Anbefales på det sterkeste, gode og fine dies som kan brukes i de fleste maskiner (f.eks. Cuttlebug), og du koster bare 75 kr per sett!! Her har jeg startet med å stanse ut det største hjerte. For å lage et slikt hjerte kan det lønne seg å starte med den største blomsten først. Som du ser har jeg en stor hvit rose nesten i midten. Om du gjør dette e den enklere å bygge seg utover. Husk å ha blomster i mange størrelser slik at du lett kan dekke hull og lage et fyldig hjete.


Rundt hjerte har jeg lagt et lag med hvit tyll. Blomstrene jeg har brukt er fra Kort og godt, Magnolia, Prima og Hjerteboden.
Teksten er skrevet ut fra datan.
Rosa brads oppe og nede i hjørnet. Jeg pleier bare å klippe av de to som stikker ut og bruker en 3D-pute under. Den passer akurat inni.
Her ser du alle de forskjellige nyansene av fargene jeg har brukt. Det går for det meste i rosa, hvitt og noe grønt, i tillegg til at bladene er grønne.
For første gang i mitt liv har jeg faktisk dekorert alle sidene i et kort. Inni kortet har jeg brukt samme mønsterark som på utsiden, det er fra Magnolia. Så har jeg stanset ut skrivefeltet mitt med den nye Spellbinders-diesen min. Kjøpt på Papirplaneten for 179,-! (Billigste Spellbindersene i landet)!
Baksiden ser slik ut (har til og med dekorert den og!) Diesen rundt kortet er også fra Nellies Choise og koster fortsatt bare 75,- per sett!
Legg gjerne igjen en kommentar eller om du har spørsmål! :)

Legger dette kortet inn i disse utfordringene:

23 kommentarer:

  1. Just stunning. The work you put into this card is truly awesome. Fantastic job.

    Thank you for joining us at Craft Us Crazy. Please join us again. We would love to see more of your work.

    SvarSlett
  2. woooow so beautiful!! i love your style!
    i am a new follower
    greetings, Mandy

    SvarSlett
  3. Beautiful job!!! Love the flowers and the simplicity of the inside. Sometimes less says more! Stunning work!

    Thanks for joining us at Craft Us Crazy and hope you'll join us again!

    SvarSlett
  4. Fabulous card.
    Thanks for joining us at CCCC this week.
    Best wishes, Sharon

    SvarSlett
  5. What a bouquet of flowers - beautiful
    Thanks for joining us at Paperplay this week.
    Best wishes, Sharon

    SvarSlett
  6. WOW!!!!!!!!!!!!! This is STUNNING!! I so love your card!

    SvarSlett
  7. Så vakkert kort du har laget:)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvarSlett
  8. beautiful!!!! love all the flowers!!! great colors

    SvarSlett
  9. The heart that you created is beautiful! So glad you linked up at Craft Us Crazy!

    SvarSlett
  10. Underbart kort!
    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

    SvarSlett
  11. Nydelig! Så utrolig flott med alle blomstene du har brukt!!

    Tusen takk for at du deltar i bursdagsutfordringen til Scrappekammeret!!

    SvarSlett
  12. Åhh vilket underbart kort, älskar verkligen hjärtat av alla blommor! riktigt inspirerande!

    SvarSlett
  13. Wonderful inspiring work Thanks for joining the theme at Paperplay

    Liz x

    SvarSlett
  14. Lekkert!!! Nydelig hjertet med alle blomstene, og for en harmonisk samling blomster også :-)
    Kjempefint på alle kanter dette kortet.
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  15. Those flowers are stunning! Thanks for joining us at CASE Study this week!

    SvarSlett
  16. Oh wow, that's a LOT of flowers! Wonderful take on our inspiration :)
    Thank you so much for playing CASE Study this week! xxx

    SvarSlett
  17. Oh my goodness, this is beyond gorgeous! I love all those flowers. Thank you for joining us at Cute Card Thursday!

    Julie

    SvarSlett
  18. Wow! a stunningly beautiful card, I love it! thanks for joining us at Cute Card Thursday.
    hugs, annie x

    SvarSlett
  19. WOW såååå lekkert blomsterhjerte!!! Supernydelig!
    Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!
    --klem--

    SvarSlett
  20. Vilket underbart kort, helt fantastiskt vackert! Grattis till vinsten hos Scrappekammeret!
    Hittade mycket fint här inne hos dig så jag sätter upp mig som följare, ha en fin kväll!

    SvarSlett
  21. Så lekkert! Jeg kom egentlig bare innom for å titte i forbindelse med blogcandyen din, men hit skal jeg igjen§! Så mye flott!!!

    SvarSlett
  22. utrolig flott hjertekort :) Helt stum her jeg sitter

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails