fredag 4. februar 2011

Piknikkurv-eske

Hei : ) Her er mitt nye prosjekt. Boksen er laget i anledning min lillesøsters 17-års dag. Den er selvdesignet etter inspirasjon hentet fra tax-freen : ) Der var en boks med Kindersjokolade, så jeg kjøpte den, spiste sjokoladen og tok den fra hverandre. Gjorde noen små forandringer og satt sammen denne boksen. Håper dere liker den.

Slik ser fronten ut. Tekst og blomster. Har laget et vindu med Spellbinders og "vinduet" er laget av en gjennomsiktig konvolutt.

På baksiden av boksen har jeg brukt Whiff Of Joy sitt stempel med Henry og hjertet. Hjertet er fargelagt blått, for å matche papirene jeg har brukt som er Tim Holtz. Alle kantene er svertet med Walnut Stain.

Her ser du nærmere rosene jeg har brukt. For det meste blått og hvitt og roseknopper i blått Bladene er fra punchen min, veldig grei å ha, svertet kantene på bladene med Walnut Stain. Som du ser har jeg fylt boksen med Dumle!

Dymo-maskinen min er i full bruk, hver eneste gang. Sommerfuglen er en dies fra Spellbinders.

Her kan du se to bilder av hvordan du åpner boksen. Den kan åpnes på begge siden som du ser på bildet under. Den lukkes og åpnes med magneter. Magnetene er festet på innsiden for å skape mindre skade på papiret (i tilfelle de "detter" av). I tilegg vises de ikke på den ene siden noe som jeg syns er bra.



Et siste bilde for å vise formen på esken. Håper dere liker den!

Legger denne esken inn i utfordringene her:

11 kommentarer:

  1. so yummy project, i didn't know this sort of box
    thanks for playing this week at paperplay this week
    hugs
    céline

    SvarSlett
  2. a very clever little box -thanks for joining us at I ♥ promarkers this week -Kate

    SvarSlett
  3. Brilliant little box, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    SvarSlett
  4. Fantastic. Absolutely gorgeous project. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    SvarSlett
  5. Oh so beautiful! I love everything about this it is sensational
    Thank you for taking the Pixie Dust Challenge
    love tasha xx

    SvarSlett
  6. Great card ! Thanks for joining the Pixies this week ! Joyce xo

    SvarSlett
  7. Gorgeous! Thanks for playing with the Pixies :)

    SvarSlett
  8. Kan du ikke vææær så sniiill lage en mal på denne?? :D

    SvarSlett
  9. Den var utrolig flott, vært veldig fint om du laget en mal på denne herligheten!!

    SvarSlett
  10. WOW!!! Denne var super flott!! Søren at eg såg detta no.. har nettopp vore på tax freen eg ;)
    Ja ja.. ei anna gong då ;)

    Koselig blogg du har!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails