søndag 13. februar 2011

STOR NYHET

Hei alle sammen :) Håper alle har hatt en strålende helg. Jeg har fått gjort mye, både scrappet, lest mye pensum, skrevet oppgave, bakt litt på kjøkkenet, vasket klær, vært på trening, handlet og ryddet :) En god og produktiv helg med andre ord :)
***

Tenkte jeg skulle ta en ny oppsummering av mest populære søkeordene fra Google. Fikk mange positive tilbakemeldinger sist gang jeg gjorde det.
Om det skulle være noe annet kan du bla helt nederst i bloggen til høyre. Der ligger det nemlig et søkefelt, hvor du kan få opp alle innlegg med søkeordet i!
***

SÅ OVER TIL DEN STOR NYHETEN!
Jeg er en av de nye designerne for Kortgleder. Dette er en nettbutikk som holder til i Sandnes, som drives av Jorun og mannen hennes. Nettbutikken er en av distrubutørene for Nellie Snellen sine nydlige produkt. Besøk bloggen ved å trykke her eller på navnet. Der finner du også en presentasjon av de nye designerne :) Tusen takk Jorun, gleder meg til å starte.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer som Designer for kortgleder:-)
    Gleder meg til å se hva du kommer til å lage.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Gratulerer :O)
    Gleder meg til å samarbeide med deg hos kortgleder.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Gratulerer. Gleder meg til samarbeid med deg i Kortgleders DT.

    Klemmer fra Liv Solveig

    SvarSlett
  4. Gratulerer som DT for Kortgleder.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails