onsdag 30. mars 2011

Bunny Boxes

Her er mitt bidrag til Anonyme Scrappere sin påskeutfordring! Det blir nok mange flere bidrag der. Jeg har laget/dekortert to Bunny Boxes fra Martha Stewart sin Template. Disse to Bunny Boxene skal vel egentlig inneholde noe, altså være mulig å lukke opp, men jeg syns det var vanskelig å dekorere de da. Derfor har jeg valgt å ha de som pynt. Den ene esken skal jeg putte oppi mammas påskeegg og den andre er en gave ;-)

Boks nummer 1:


Boks nummer 2:

Legg gjerne igjen en kommentar ;-) Ha en fin dag!

8 kommentarer:

  1. Wow, for noen utrolig søte påskeharer, nydelig dekorerte esker! :D
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Dette var nydelig påskepynt ja!
    Tenker mamma blir glad :)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  3. To veldig søte hare esker. Rosa og hvitt er og blir en slager :)
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  4. Disse var kjempe morsomme, masse nydelige detaljer.

    SvarSlett
  5. Kjempe lekre!
    Nydelig pyntet!

    Takk for at du deltar hos AS, og ha en flotters dag!
    Marit

    SvarSlett
  6. Kjempefiiine esker! Og så nydelig pyntet de er, digger harepusene;)

    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem

    SvarSlett
  7. Helledussen så søt denne esken var! Klem Vivian

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails