fredag 4. mars 2011

Sliding-card #3

God kveld :-) Her er et nytt kort fra meg i dag. Dette er også for Kortgleder og er et sliding-card fra Nellie Snellens templates. Jeg har brukt den samme stensilen som tidligere, bare at jeg har kuttet en rett linje i stede for bølgen. Samme stempel, sammen med Nellie-Snellen dies! Blomster fra Kort og godt :-)

Legg gjerne igjen en kommenat! Du kan fortsatte delta i candyen vår på Kortgleder, bare følg linken HER og du kan bli vinneren av helt ny Nellie-Snellen dies!!

4 kommentarer:

  1. Wow, så nydelig kort! Jorunn er heldig som har deg som designer!

    SvarSlett
  2. Denne bloggen har jeg vært inne og siklet i før - her er det utrolig mye flott og disse sliding cards......... nydelige :)

    jeg legger meg som følger av bloggen din og håper det er greit.
    God helg - hilsen Janne-lise

    SvarSlett
  3. Lekkert kort og nydelig motiv og oppsett :-D

    SvarSlett
  4. Flott kort med søtt stempel og flotte blomster!
    Klem Vivian

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails