søndag 13. mars 2011

Veskekort

Her er dagens prosjekt fra meg :-) Det var i utgangspunktet ment som konfirmasjons-gaveinnpakning, helt til jeg innså at vi ikke kjenner noen jenter som skal konfirmeres i år. Derfor droppet jeg konfirmasjonsteksten og brukte en om vennskap i stede. Den er fra den nye plata til Stempelgleder. Måtte ta den på engelsk siden den var utsolgt på norsk i absolutt alle nettbutikker. I så fall; her er veskekortet mitt :-)


Slik ser den ut når den er åpen. Har ikke laget til noen ting inni i veska, fordi jeg ikke helt vet hvem som skal få den. Lager den heller ferdig når det er klart. Blir mye mer personlig da, spør du meg.

Har brukt borrelås til å lukke veska :-) Papirene er julesterien til Papirdesign. Alle kanter er svertet med Walnut Stain. Halvperler og blomster er fra Wildorchidcrafts.

Legger denne inn i utfordringen hos:

Legg gjerne igjen en kommentar ;-)

21 kommentarer:

  1. Denne var lekker! KJempefin bretteteknikk! Nydelig stempel du har brukt og herlige papirer.

    SvarSlett
  2. Kjempe flott veske kort. Virkelig en kreativ ide på embalasje til gave o.l.

    SvarSlett
  3. lovely work i all so love your heart box so sweet.I put my sniffer dog with your followers to.
    byebye,lean and thanks for visiting my blog .

    SvarSlett
  4. Oioi, så nydelig og lekkert!
    Veldig rent og flott laget, og veldig fint dekorert. :)

    Ha en fin søndag.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  5. Denne var rett og slett nydelig. Flott og dekorativ bretteteknikk.
    Ønsker deg en flott søndag videre
    Klem

    SvarSlett
  6. wooow så nydeligt taskekort, flotte farver og ødt dekoreret
    knus Pia

    SvarSlett
  7. Nydelig veskekort da :) Denne kunne jeg tenkt meg malen på altså.... ser jo hvordan den er brettet her men om du har noe " mer" så vil jeg gjerne ha det.. har du brukt 1.5 bazzil på dette?

    Nydelig pyntet og en ypperlig venninne eller konfirmasjonsgave.... takk for tips.

    SvarSlett
  8. Utrolig lekker. Skjønne duse frger, og raffinert bretting.
    Takk forat du deltar hos AS,
    KLem, Marianne

    SvarSlett
  9. Så lekker veske du har laget - fantastiske farger, og blir nok en vinner til den som mottar. Tusen takk for at du deltar hos oss i AS
    Klem, Anja

    SvarSlett
  10. Må innrømme at jeg har kikket i bloggen din før. Du lager så mye flott!!!
    Ang de brødposene mine, så har jeg funnet mønster inne hos UnePune. Link ligger i bloggen min :)

    SvarSlett
  11. Å disse veskene er så søte og din var nydelig :)
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  12. Wow..wow.. så utrolig lekker veske kort!
    Nydelig arbeid.♥♥♥
    Perlesirkelen har jeg kjøpt hos Kort og Godt.
    Ønsker deg en herlig dag...sola skinner her og jeg leeengter etter våren!
    Klem Anne

    SvarSlett
  13. OMG!!!!!!!!!!!!!!!
    What an amazingly stunning creation!
    I absolutely adore it!
    hugs
    kim x

    SvarSlett
  14. Nydelig veske kort, jeg syns absolutt ikke det gjorde noe at teksten var på engelsk. Har tittet innom flere innlegg og jeg fant masse flotte dekorerte esker. Og ikke minst masse nydelige kort.

    SvarSlett
  15. Hei, og takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Så nydelig veskekort du har laget. Ser innvikla ut å brette.
    Ang. aquamarkersene så liker jeg dem utrolig godt. Legger på litt farge der jeg vi ha det mørkest, og så bruker jeg pensel og vann. Fargen løser seg veldig lett opp. Jeg synes de er enklere enn distress.
    Klem :o)

    SvarSlett
  16. Du lager utrolig flotte kort, Henrikke!
    Nydelige farger og mange herlige detaljer!
    - Jeg legger deg til i følgelista mi. ♥
    Gratulerer med tredjeplassen, forresten!
    Klem, Anne

    SvarSlett
  17. Nyydelig veske! Utrolig flott brettet,og såå lekre papirer! Utrolig masse flott i bloggen din :))

    SvarSlett
  18. Lekker veske i flotte farger.

    SvarSlett
  19. Den var kjempe lekker ♥

    Klem, Veronique

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails