lørdag 2. april 2011

Julekort i april

Hei alle sammen ;-) Har laget mitt første julekort i år. Ja, jeg vet det er tidlig med det er til utfordringen hos Hjerteboden! Da har jeg i hvert fall et i boks, blir spennende å se om jeg i det hele tatt lager 3 stykker ;-) Motivet er mal med distress ink. Og det er ingen tvil, jeg skal aldri fargelegge med promarkere igjen. Har solgt alle tusjene mine og er kjempe glad i refill flaskene allerede!! ;-) Håper dere liker kortet ;-)

Legg gjerne igjen en kommentar ;-)

3 kommentarer:

  1. Så nydelig julekort du har laget, Henrikke!
    Flott julemotiv og nydelig malt! Fine farger og mange herlige detaljer.
    Det er godt å være tidlig ute ;)
    Ønsker deg ei fortsatt god og kreativ helg!
    Klem, Anne

    SvarSlett
  2. Så flott julekort du har laget. Og smart å begynne så tidlig (har to halvferdige jeg også). Påske kortet under var også nydelig

    SvarSlett
  3. Utrolig fint julekort! Skal begynne litt før i år jeg også enn jeg gjorde i fjor, da jeg ble bitt av scrappebassillen sånn litt ut i november..:s

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails