mandag 11. april 2011

Lysdekorering - Vennskap

Her er et nytt prosjekt fra meg. Det er leeenge siden jeg har dekorert lys og jeg hadde nesten glemt hvor artig det var :-) Nå blir det flere lys som skal lages :-) Denne gangen har jeg stanset ut silkepapiret med Spellbinders. Dette silkepapiret var mye mørkere enn vanlig, derfor tenkte jeg det var best med en fin ramme rundt. Lysene skulle matche hverandre, men angret veldig etterpå fordi jeg tok den samme teksten på begge to.. Menmen, her er det. Håper du liker dem.

Stort lys
***

Lite lys
***
Sukkersøtt - bruk blomster
Dette er et bidrag til utfordringen hos Sukkersøtt - Bruk blomster :)

Klem fra Henrikke

25 kommentarer:

  1. Disse var skikelig lekre altså:-))
    Nyyydelig pyntet!!

    SvarSlett
  2. Fu søren så lekre lys, og nydelig dekorert!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  3. Disse var utrolig fine! Har ofte lurt på hva slags materiale man kan pynte lys med.
    Og tusen takk for hyggelig melding i bloggen min:-)

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min!Lysene er aldeles nydelige! Lysdekorering står nå høyt på lista mi over ting som skal prøves! :)
    Ha en kreativ uke! :)

    SvarSlett
  5. Nydelige lys du har laget. Virkelig lekkert.

    SvarSlett
  6. Slikt påske egg vil jeg også lage, men så var det det å kjøpe inn nye matrialer=/

    Masse fine ting du lager ellers også da=)

    SvarSlett
  7. Hei hei !

    Så fint at du har laget et trinn for trinn med dekorering av påske egg. Flotte de dekoreringene av lys oxo !

    Ha en fin påske. Lykke til med kortlagingene dine og alt det andre !

    Lene

    SvarSlett
  8. Så nydelige:) Dette har jeg aldri gjort før. men kanskje jeg skal prøve meg...?:D


    Klem ettenaej

    SvarSlett
  9. Jeg liker det du lager, veldig sart og smakfullt alt sammen.Virkelig flink er er du.

    Klem Arienne <3

    SvarSlett
  10. Ojj..så flotte lys ;)) Du har så masse flott inspirasjon, så det er en fryd å komme inn å se. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  11. Hei..

    Så mye flott du lager.. Lysene er kjempeflotte. :D
    Falt pladask for hjerteboksen og påskeegget.. Nydelig!!!

    Ha en fin kveld og kos deg i påsken :D

    SvarSlett
  12. Så nydelige lys du har laget, utrolig lekkert pyntet. Kjempefint med blomsterrankene i tilegg til teksten.

    SvarSlett
  13. Så flotte disse var!
    Veldig fint når du hadde brukt spellbinders på silkepapiret. Jeg strevde også med at silkepapiret var mye mørkere forrige gang jeg dekorerte lys. God Idè å bruke dies ja, så det skal jeg huske på:)

    SvarSlett
  14. Så lekre lys du har laget. Ble veldig fint å bruke Spellbinders. Så mye annet lekkert du har i bloggen din også!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  15. Nydelig e pyntede lys og så mange lekre kort du har lagd. Sannelig mye fint her i bloggen din.
    klem :)

    SvarSlett
  16. Hei
    Nydelige lys, er ofte innom å ser på alt det fine du lager. uperdyktig er du.Klem Rutta

    SvarSlett
  17. Så utrolig flotte lys! Kjempelekre! :-D

    SvarSlett
  18. De ble så utrolig lekre!!! Vanvittig vakkert med alle blomstene!!!
    Tusen takk for at du deltar i ukens utfordring hos Sukkersött!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  19. Wow så mye lekkert det var i bloggen din,
    hit må jeg komme oftere.
    Og de påske eggene var råflotte.

    Hilsen Linda (Peach)

    SvarSlett
  20. Kjempe søte lys!!! Fikk lyst til å dekorere noen selv... Takk for titten!!

    SvarSlett
  21. oida for noen lekre lys.. heldige er de som blir mottaker av disse!!!

    SvarSlett
  22. Herlig pynta kubbelys. Dette er jo en fin vennegave ;-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails