søndag 1. mai 2011

En liten gave


Hei alle sammen ;-)

Jeg fikk så lyst å gi vekk en liten gave. Selv sitter jeg inne på rommet mitt i fineværet og jeg vet at mange andre sliter med de samme tingene som meg, nemlig pollenallergi og andre allergier. Det er da greit å vite at en kan bruke tid på å kose seg med hobbyen sin. Så, det du må gjøre er å legge igjen en kommentar inne på bloggen min på et innlegg. Så går du inn hit igjen for å legge igjen en kommentar under her. Da er du med i trekningen! Varer frem til 14.mai, altså 2 uker fra og med i dag av! Du må gjerne bli følger og spre ordet videre, men det er ingen krav :-)

PS: Om du ikke har blogg, men du vil delta, husk å legg igjen mail-adressen din sammen med kommentaren din :-)

Stor klem fra Henrikke


40 kommentarer:

  1. Her er også allergien i full gang, og jeg sitter dermed inne å koser meg med hobbyen min. Kos deg videre! Flott tiltak med bloggcandy;)

    SvarSlett
  2. Huff så kjipt med allergi nå som våren er begynt å slå inn for fult å man bare kan kose seg og vente på sommeren. Ønsker deg god bedring med allergien og håper den ikke blir så ille. Flott Blog Candy! HA en fin 1 mai! Klem fra Vivian

    SvarSlett
  3. Heldigvis er ikke allergisesongen helt i gang her i Tromsø ennå :) Men vi har ett nyyydelig vær i dag, håper det fortsetter slik en stund :)

    SvarSlett
  4. Skikkelig kjipt med denne pollenallergien!!! Holder meg inne selv idag,med strikketøyet...Øynene klør..og nesa renner...Ja,ja...Vi får se positivt på det...det blir vår..og snart sommer!!! Ha en fin søndag!! Skal si du er kreativ!!! Inspirerende!! Klem

    SvarSlett
  5. Jeg liker gaver! Kan jeg deltar og? :D

    Det var trist å høre om pollenallergien din. Hoper snart du blir frisk igjen!

    klem fra Loreta

    SvarSlett
  6. Hei hei. Så snill du er da!! Kaster meg gjerne med i kampen om denne gaven jeg. Har spredd ordet i bloggen min =)
    Kjedelig å måtte sitte inne i det fine været, men sånn er det for mange av oss på denne tiden. Da er det godt å ha et hobbyrom å gå til.. selv om jeg nå må ligge unna papir og stæsj og heller skrive eksamen.. sukk =)
    Kos deg masse med hobbyen din i pollen sesongen.
    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg elsker små gaver. Melder meg på denne jeg og ønsker deg en kjempefin Mai måned

    Klem Bente

    SvarSlett
  8. Denne vil jeg gjerne være med på. Og håper du ikke blir formye plaget med allergien fremover:)

    SvarSlett
  9. Hei. Flott blogg du har. Vil gjerne være med i trekningen av denne gaven, selv om jeg ikke har noen blogg selv. Sitter også inne og lager kort. Lykke til videre med papirhobbyen og god bedring med allergien. Klem Hilde (hild-fj@online.no)

    SvarSlett
  10. Hei :) kjempeflott blogg og ja gaver liker vi!! Desverre er pollen en helt grusom greie, og det er ikke alltid det hjelper med medisin! Tenkte jeg skulle lage litt kort i dag jeg og:)
    Klem fra Cathrine (csperrud@yahoo.no)

    SvarSlett
  11. Heisan.
    Jeg vil gjerne være med i trekningen av gaven din:)
    Har kommentert litt, og her koser vi oss ute i finværet, vi som er heldige og ikke ha pollenallergi;) Men jeg må nå ha lit tinnepauser selv også, for må jo få scrappet litt også;)

    Gratulerer med vel overstått 21-års dag!

    SvarSlett
  12. Du har så mye fint på bloggen din, skal titte innom oftere.

    SvarSlett
  13. Her vil jeg gjerne være med ;-) Kjempe koselig av deg å gjøre dette. Og jeg håper for din del at ikke pollensesongen blir alt for lang, men det ser nå ut til at du får utnyttet den bra, for du lager veldig mye fint. Takk for titten.

    SvarSlett
  14. Jeg vil være med på denne :) Jeg vet akkurat hvordan det er å slite med pollen allergi. Ettersom jeg ammer minstemann enda, kan jeg ikke ta medisin heller...Vi får håpe sesongen ikke blir så innmari lang i år..;)
    ellers så lager du kjempe masse fint, og blogen er en stor inspirasjonskilde for meg :)
    Klem
    Anita

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med :D

    det er utrolig kjedelig når vaksiner ikke funker lengre, håper sesongen snart er over!

    Klem fra Laila

    SvarSlett
  17. Så kjedelig med pollen allergi nå når det er så fint ute. Men så får du vel bedre tid til å lage fine ting :)

    SvarSlett
  18. Hei! Jeg vil gjerne være med! Imidlertid fungerer ikke din "unnskyldning" like bra for meg som for deg - jeg er reagerer sterkere mot husstøv enn mot pollen, så gubben ville vel bare heve øyebrynene..;O) Har kanskje ikke valgt rett hobby, men jeg elsker den!! :OD Håper på litt regn for din skyld, slik at pollenet legger seg litt!

    Klem L

    SvarSlett
  19. Så snilt av deg å dele ut gave! Jeg er gjerne med på trekningen.

    Klem fra KristinL

    SvarSlett
  20. Er helt enig med deg, pollen er no hærk!!
    Blir gjerne med på en ny trekning jeg :D

    SvarSlett
  21. Så kjedlig å være plaget med allergi, når været er på det fineste:( Håper du alikevel kan nyte våren og sommeren som best du kan! Jeg blir gjerne med i trekningen av overraskelsen. Klem!

    SvarSlett
  22. Håper du får bedre dager fremover nå og at du etterhvert kan glede deg over sol og sommer :)))

    Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen;)

    SvarSlett
  23. Jeg vil gjerne være med i trekningen din. Har lagt igjen spor etter meg på criss cross kortet som jeg synes var riktig lekkert. Håper du er bedre av allergien snart sånn at du kan nyte det flotte vårværet.

    SvarSlett
  24. Det er alltid spennende ned pakker i postkassen. Blir gjerne med.

    SvarSlett
  25. Takk for sjangsen til å vinne. Så kjedelig med allergi, men så fint for oss å få sett alt det fine du lager. Mye inspirasjon å hente her

    SvarSlett
  26. Hi, I just wanted to wish you a belated Happy Birthday and thank you for all the wonderful inspiration. Your projects are amazing! I hope your pollen allergies don't cause you too much grief! Cheers, Linda

    SvarSlett
  27. Hei.
    Uff, det kan ikke være noe gøy å slite med pollenallergi....
    Og i dette flotte været, har du prøvd akupunktur, noen jeg kjenner har hatt god erfaring med dette...
    Lykke til.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  28. Uff, så kjedelig at du plages så ille at du må være inne. Men du er ialle fall flink med dine kreasjoner.En presang! så spennende. Jeg blir med.

    SvarSlett
  29. hei jøss du har en topp blogg!!!
    jeg er ikke så flink til dette enda, har blogg men får det liksom ikke helt til føler jeg.
    din er kjempe flott!

    jeg er også ny scrapper, og suuuger til meg masse kreative ideer.
    så en spenende gave er jo fint til mitt skrøpelige utvalg som vokser hver dag hehe.
    (trekkes btw på min bursdag;P) hihi
    ha en topp dag videre!
    min mail: haggnita@yahoo.no

    SvarSlett
  30. God bedring!
    Jeg vil selvfølgelig delta i trekningen, og legger igjen kommentar på flere innlegg:)

    SvarSlett
  31. Så flott å gi en oppmerksomhet på denne måten.

    Ønsker deg en fin og pollenminimal vår og sommer, slik at du kan få det beste ut av årstidene.

    SvarSlett
  32. Så spennende - blir veldig gjerne med i trekningen.
    Skikkelig kjipt å måtte sitte inne i finværet - god bedring.

    Klems

    SvarSlett
  33. HUff ja, den pollen allergien er kjip!
    Er så heldig at medisinen min fungerer så godt at jeg kan nyte finværsdagene ute.
    Så snille du er som gir bort en liten gave, og ja jeg vil gjerne være med i trekningen av den ;)

    SvarSlett
  34. Ønsker deg lykke til med den hersens allergien.. vet hva det er da jg har levd med en bror som har hatt en fælt fæl barn/ungdom pga allergi, medisiner mm Huff håper de kan finne en mirakelkur.
    Når det er sagt elske eg gaver og stiller meg gjerne i køen om ett lodd i trekningen

    SvarSlett
  35. Alltid koselig å bla igjennom bloggen din :) Du lager så utrolig mye fint!

    Jeg elsker gaver som alle andre og vil veldig gjerne være med i trekningen.

    Huff, så kjedelig at du sliter med pollen. Håper den snart blir borte, så du kan kose deg i finværet.. :)

    SvarSlett
  36. Huff, så kjedelig med allergi. Du får kose deg med scrapping istedenfor. Jeg blir gjerne med i trekningen din. Fin blogg forresten.

    SvarSlett
  37. Ikke noe problem å finne noe å legge inn kommentar på i bloggen din da. Du har laga så mye fint ;O)
    Vil gjerne være med i trekningen også.

    SvarSlett
  38. Tusen takk for spenende blogg candy!

    SvarSlett
  39. Gaver liker vi, så dette blir jeg gjerne med på! :) Å kommentere er heller ikke vanskelig, du lager så utrolig mye lekkert! Tusen takk for inspirasjon!
    Kjedelig med allergi, men vi nyter godt av det da, med alt det lekre du lager mens vi andre kaster bort verdifull scrappetid ute! ;-)

    SvarSlett
  40. Dette var spennende! Selvfølgelig vil jeg gjerne være med på trekningen! Takk for muligheten! :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails