søndag 22. mai 2011

Gaveboks

God morgen alle sammen.

Jeg koser meg masse i Dublin og prøver å lese så mye til eksamen som mulig. Her kommer en ny boks fra meg. Har dekorert den på samme måte som den forrige. De store lilla blomstrene er fra Nille, eller ser resten av blomstrene fra Wild Orchids Craft og Kort og Godt. Det samme er perletråden.


En fin boks å putte gaver eller penger i. Greit å ha liggende. Også derfor jeg ikke har noen navn eller "anledningstekster" på. Så kan mamma ha de liggende til hun trenger de.

Legg gjerne igjen en kommentar på bloggen min.

Klem fra Henrikke

9 kommentarer:

  1. wooow! very beautiful!
    greetings, Mandy

    SvarSlett
  2. Så fantastisk fin:) Glede meg til å se mer hva du lager. Klæm

    SvarSlett
  3. Kjempeflott Henrikke! Kjekt å se at ikke Nille er "fy fy" <3.
    Legger inn denne kommentaren for min datter -julie- på scrapping, da hun har så veldig lyst på de stempeltrykkene men ikke har blogg .. Håper det er ok?

    SvarSlett
  4. Kjempeflott gave eske, heldig er den som får den!

    SvarSlett
  5. Så greit å ha en slik liggende til det dukker opp en eller annen anledning. Skulle absolutt fått laget meg et lager selv, men det var det med tida da.. :) Denne var i alle fall helt alldeles nydelig! :)

    SvarSlett
  6. Flott gaveeske, du er bare kjempeflink til å få brukt mye fine blomster på liten plass :-)

    SvarSlett
  7. nyyyyydelig!!!! stilig at boksen var i craft, og nydelig pyntet.
    klem pia

    SvarSlett
  8. Hei Henrikke.

    Du har en fin blogg og lager masse lekert. Lykke til med dine hobbyer !

    Klem fra Lene

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails