fredag 6. mai 2011

Hjørne-bokmerke

Har fått helt dilla på å lage bokmerker. Nå nærmer det seg eksamenstid for meg og det er nok av bøker som trenger bokmerker! Derfor har det blitt en del i det siste. Dette er et vintage-bokmerke. Hadde et herlig mønsterark så det er kun det som er brukt her. Legger dette inn som et bidrag til Ett trykks utfordring denne månden som er bokmerker.

Slik fester du det på sidene i bøkene dine. Det er en tutorial hos Whiff of Joy, the tutorial and inspiration blog, bare trykk her.

Mitt vintagemerke er pyntet på frimerker og halvperler. I tillegg har bildet mitt fått et lag med glossy accent. Det er glitter rundt alle kanter.

Stor klem fra Henrikke ;-) Legg gjerne igjen en kommentar.

9 kommentarer:

  1. Wooow så kult :O)
    Ikke sett denne type bokmerke før. Må jo prøve meg på denne også. Takk for ideen.
    Lykke til med eksamen og ha en super fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Nydelig og veldig kreativt!! Sikkert gøy å lage også :) Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  3. Takk for super ide. Den må prøves ;O)
    God helg!

    SvarSlett
  4. For en flott ide; og ikke minst flott gave! Jeg digger glossy accent og lager masse slike "medaljonger" selv, men dette var virkelig å ta ideen videre. Takk for tips :)

    SvarSlett
  5. Så smart:) kjempe herlig var det også <3

    SvarSlett
  6. for et lekkert bokmerke. takk for tipset.
    klem pia

    SvarSlett
  7. Åhhh dette var lurt!! En slik skulle jeg hatt ;) Du er veldig flink! Veldig mye inspirasjon å hente i bloggen din ja. Takk for at du deler

    SvarSlett
  8. Et nydelig bokmerke, Henrikke!!! En flott løsning på utfordringen hos Trykkpressa!! Tusen takk for at du deltar og lykke til!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  9. Nydelig bokmerke, takk for inspirasjonen :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails