søndag 1. mai 2011

Oppbevaring; Metal-dies

God søndagsmorgen! Mellom kort og esker fremover, skal jeg vise dere en liten miniserie med oppbevaring. Her skal jeg vise dere hvordan dere enkelt og ikke minst BILLIG kan oppbevare; metal-dies, stempler og maling. Her kommer til å ligge med priser og nettbutikk-linker om det er mulig! Så følg med fremover.
***

Tips nr. 1
Det første vi skal ta er metal-dies. Jeg har for det meste Nellie-Snellen dies og Spellbinders. Denne CD-mappen har jeg kjøpt på Clas Olshon. Den er i "skinn", ser veldig fin ut. (59 kr)

Inni har jeg en lomme per dies-sett, slik som du ser på bilde. Om du bruker grand-disene til Spellbinders (de som er ekstra høye) kan du bare bruke en dobbel CD-mappe.

Hvert sett er festet på orginal-emballasjen (jeg har skjært vekk det overflødige papiret), og festet på magnet-teip i steden for dobbelsidig-teip.

Noen av diesene, blant annet Nellie-Snellen er litt tyngre enn Spellbinders sine. Derfor er ikke magnet-teipen sterk nok. Det positive da er at de bare fller av og ned i lommen. Du får magnet-teip for 59 kr på Clas Olshon, en stor rull.

Ha en strålende søndag!
I morgen begynne vi konfirmasjonsuken hos Kortgleder, ta deg en tur inn å se! ;-)

15 kommentarer:

  1. Så lurt! Jeg er forholdsvis nybegynner i scrappe-verden, og har akkurat bestilt en dies maskin og ett par dieser .(ikke helt inni scrappe-glosene ennå, men det kommer vel) Og tusen takk for malen til kortet i innlegget under.:)Klem

    SvarSlett
  2. Så kjekt et tips! Det var jo kjempelurt og bruke cd mappe! Tror jeg må kopiere dette av deg! Takk for tipset! Klem

    SvarSlett
  3. Så smart! Jeg har tenkt på noe lignende men ikke kommet helt i mål med planene mine - nå skal det vel bli ordning :)

    SvarSlett
  4. Takk for tipset! Det var smart!

    SvarSlett
  5. Kjempesmart!! Adopterer det og sender tipse videre til ei venninne som nettopp har fått Epic maskin til bursdagen.
    Takk for at du deler dine tips med oss her ute i bloggverden.
    klem

    SvarSlett
  6. Veldig lur oppbevaring:-) Har noe lignende selv men synes magnetteipen slik jeg har gjort det er for dårlig.
    HAR lommer der jeg får 2 dies sett overhverandre og da holder ikke teipen.

    SvarSlett
  7. Dette var en fin mappe til å diesene i.

    SvarSlett
  8. Kjempeflott oppbevaring. Den cd-mappen så veldig flott ut å ha dies i.

    SvarSlett
  9. Tusen takk for et kjempegodt tips som jeg fant via scrappeforumet :)

    SvarSlett
  10. Nydelig flott og ikke minst BILLIG oppbevaring.. takk for tips jg villig skal dele videre

    SvarSlett
  11. Sånn oppbevara eg og mine dies. Men eg har ein dobbel i høgden, så eg får inn dei som er litt for store i høgden..
    Super måte å oppbevara dei på vertfall :)

    SvarSlett
  12. Lurt tips til oppbevaring av dies :), veldig greit når en skal ha de med på treff og scrappekvelder

    Klem Gruttegratt fra Scrapping.no

    SvarSlett
  13. Mine dies detter hele tid, men ser du har brukt flere biter tape enn det jeg har gjort

    SvarSlett
  14. Så utrolig flott tips !! Dette må nesten prøves ut :) Takker for inspirasjon !

    SvarSlett
  15. Dette var lurt! Sånn mappe vil jeg også ha:)

    Karianne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails