mandag 2. mai 2011

Oppbevaring; Stempel

God kveld alle sammen! I dag er det del 2 av miniserien! Den viser hvordan du enkelt og billig kan oppbevare stempel. (For å se hvordan du enkelt og billig kan oppbevare metall-dies trykk her.)

Tips nr. 2
Permene er kjøpt på Binders/Staples for 29 kr per stykk. Fåes nok billigere å dyrere andre plasser, så her er det bare å lete. Jeg har valgt å ha tre permer foreløpig. En for Stempelglede sine stempelplater, en for Whiff of Joy stemplene mine og en for diverse. Det blir nok en rein perm for tekster også om så ikke alt for lenge. Det første du gjør er å merke hver perm på utsida.


Slik ser den ut. Jeg har valgt å ha fire ark i hver perm der hvor jeg har ez-mount.

Arkene inne i permen er fra Tim Holtz. Tror det er enten fire eller fem i hver pakke. Koster 35 kr. Der kan du putte ark på forsiden slik jeg har gjort. Jeg har stempelt opp stemplene på ark og lagt de inn i forsiden av arkene. På baksiden plasserer jeg stemplene mine.

Du må lage nye hull i arkene på permen din. Dette er sjeldent et problem. Bruk en vanlig hullemaskin og innstillingen for A5-ark.

Slik ser permen ut i fra siden. Jeg har mine stående i en hylle. Det hender at noen detter av, men da bare plasserer jeg de på plass igjen ;-)

Legg gjerne igjen en kommentar ;-)

Klem fra Henrikke

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for tips:-)

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Takk for tips! Er i ferd med å etablere en scrappe-krok, så sånne tips er gode å ha!

    SvarSlett
  3. Flotte tips! Gleder meg til fortsettelsen :D

    SvarSlett
  4. Oppbevaringa vår e ganske lik.. Eg har vanlige A4 permer, og låner ein lammineringsmaskin på jobben hans.. Stempler opp på arka og lamminerer i veg. Så er det å ha stempla på og inn i permen :)
    Utrule grei måte å ha stempla på :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails