søndag 26. juni 2011

Babykort

Den 8.juni fikk jeg mitt andre søskenbarn. Så i og med at jeg bare hadde ei fra før av, er dette ganske stort :) Den nye prinsessa skal hete Molly og mamma ville så gjerne ha et kort som var til henne. Bildet er printet ut fra nettet. Du finner det om du søker på Vintage baby på google. Blomster er fra Prima, Kort og Godt og Wild Orchids Craft. Teksten har jeg skrevet i word og printet ut. Ellers har jeg brukt halvperler, kakeserviett og sommerfuglpunch.






Legg gjerne igjen en kommentar.

Deltar hos:

Klem Henrikke

6 kommentarer:

  1. Kjempenydelig kort i fine farger:) Ønsker deg en fin Søndag. Klæm

    SvarSlett
  2. Ååå så vakkert kort!
    Nydelig motiv og fine farger og pynt.
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen.
    Seam binding bånd finner du hos Bikuben.
    http://www.bikuben.com/produkter/pynt-og-dekor/band---fiber/band-i-metervis/seam-binding-ribbon-winter-white//
    Ha en herlig søndag..og uke.
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Such a lovely card! Thank you for playing at The Crafty Pad for this weeks challenge!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    SvarSlett
  4. Wow Wow WOwzers! I am so in love with this is it so beautiful! Excellent job hun as it really is stunning! Thank you for sharing and playing with us the week at The Crafty Pad.

    SvarSlett
  5. Gorgeous image and I adore all the flowers.

    Hugs
    Cathy
    xxxx

    SvarSlett
  6. Stunning card Henrikke, love the image and the beautiful soft colours. Thank you for joining us at Craft Your Days Away for our Vintage challenge, good luck x

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails