lørdag 16. juli 2011

1 år

I DAG FYLLER BLOGGEN MIN 1 ÅR!! ;) DET SKAL FEIRES!

I dag har jeg laget et stort BILDESHOW til dere. Dette er 17 av kreasjonene mine fra jeg startet bloggen for et år siden. Da kan dere bare sette dere til rette og nyte showet! Tusen takk for et fantastisk år så langt. Over 35000 treff på bloggen og over 1000 kommentarer! Jeg er evig takknemlig for hver og en av de. Takk, håper dere følger med meg i Australia å!

Klem fra Henrikke

Juli 2010

Juli 2010

August 2010

September 2010

Oktober 2010

November 2010

Desember 2010

Januar 2011

Februar 2011

Mars 2011

Mars 2011

April 2011

Mai 2011

Mai 2011

Juni 2011

Juli 2011


HA EN FANTASTISK DAG!!! ;-)

9 kommentarer:

  1. Gratulere med 1 års dag i bloggen din!! Du har laget utrolig mye fint! Mye inspirasjon å finne her hos deg!! Ha en fortsatt fin sommer!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så utrolig masse for en utrolig fin blogg <3 Sett mye på den, og fått masse ideer når det stopper litt opp :)Fin oppsett, ryddig og klar:) Men ikke minst, fantastiske scrappeprodukter <3 Skulle vært flinkere med kommentarer....men men! Har selv lagd meg blogg i går, syntes det er skummelt ;) Men skal klare det, i dag skal det bilder inn :) Vil du ta en titt etterhvert er adressen ellensinhobbyblogg.blogspot.com

    Gleder meg masse til å følge bloggen din når du farter til Australia, mye spenning som kommer derfra tenker jeg.

    I hvertfall nok en gang gratulerer med en super flott blogg <3 Og, masse god sommer og god tur!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ettårsdag, mange treff og mange kommentarer!!
    Jeg titter innom fra tid til annen (har deg på blogglista mi) og koser meg med alt det fine du lager!!
    Av bildekavalkaden din fra siste års kreasjoner så er april 2011 og juli 2011 klare favoritter hos meg :0)

    SvarSlett
  4. Så mye flott du har laget, du er virkelig flink med blomsterpynten! Takk for titten :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 1 års dag!
    Masse flott du har laget, morsomt å se!!

    Mvh Karina

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1 års dag og kjekt å se noe av det du har laget. Takk for titten og lykke til i australia

    SvarSlett
  7. Oh My Gosh, these are all such gorgeous creations! Each project is full of details, love it!

    Hugs and Love.

    SvarSlett
  8. Grattis med overstått dag :) Skikkelig morsomt med en slik kavalkade da :) Så mye flott du har laget og jeg håper du vet at du er til inspirasjon for mange :)

    SvarSlett
  9. Så utrolig mye flott du har laget i løpet av året!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails