mandag 25. juli 2011

Lykke-til kort

Hei! :)

I dag skal jeg prøve å vise dere hvordan dere kan bruke de nydlige border-diesene til Nellie Snellen. Det blir virkelig flotte kanter på bilder og motiver som vi bruker på kort. Her har jeg brukt den som heter 2-borders, nr. 1. Dette er et "lykke-til-kort" som jeg har laget til en venninne av lillesøsteren min. Det er laget i skikkelig sommer og jente-farger!

På båndet har jeg festet en liten "tag". Det er den innerste diesen på Mutli Frame Dies 008.





Sann ;-) Håper dere liker kortet og ser hvordan dere også kan bruke de nydlige kant-diesene! :)

Klem fra Henrikke

2 kommentarer:

  1. For et kjempenydelig kort, så lekkert og varmt.
    Jeg liker godt den flotte detaljen med tekst som spenne på kortet. :)

    SvarSlett
  2. Utrolig flott kort, lekkert fargelagt!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails