torsdag 7. juli 2011

Lyskrukker

Hei alle sammen ;-)

Nå nærmer det seg avreise for meg! I går hadde jeg pink-party, avskjedsfest med mange av venninnene mine. I dag tenkte jeg at jeg skulle vise dere en lyskrukke jeg har dekorert. Egentlig to, den ene er ferdig innpakket og sendt til mottakeren allerede. Den andre står klar oppe på rommet mitt.

Lysene er kjøpt på Ikea. De er dekorert med blomster fra Kort og Godt, Prima og Wild Orchids Craft. Syns fargene passer så flott i lag og er skikkelig sommerlig.

Her ser du den ferdig innpakket. Det er den største lyskrukka.


Her er et litt bedre bilde av den minste. Har knyttet hvit satengbånd rundt på den minste og den største fikk en stor satengsløyfe.

Håper du likte kreasjonen min.

Legges inn i disse utfordringene:
Sukkersøtt - dekorere et glass

Klem fra Henrikke

10 kommentarer:

  1. så nydelige lys, utrolig fin blomsteroppsett..Anita

    SvarSlett
  2. Rett og slett HERLIG!
    -Helle-

    SvarSlett
  3. Åhhhh, så vakkert! Nydelig gave å gi bort!

    SvarSlett
  4. Utrolig vakkert!
    Og for en fantstisk god ide... Kjøper jo stadig sånne lys, og de blir jo mye finere sånn... :-)

    Klem, Gro

    SvarSlett
  5. vakker vakker vakker!!!!

    SvarSlett
  6. Så utrolig delikat og lekkert pyntet! Råflott!
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  7. Det var en vakker kreasjon! :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  8. Disse var nydelige. Tror jeg må kjøpe mer blomster fra WOC og prøve dette! Flott gave å gi bort:)

    Mvh Hilde (hild-fj@online.no)

    SvarSlett
  9. Helt nydelig!! tenk å ha en slik en stående på bordet a!! <3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails