fredag 29. juli 2011

Pink-party

Hei alle sammen! :)

Den 6.juli holdt jeg avskjedsfest for noen av vennene mine. I den anledning ville jeg lage til ekstra spesielt og bestemte meg for å ha pink-party. Alt var rosa, sugerør, duk, godteri, cupcakes, lys, bordkort, poser, blomster, ballonger, gaver, klær og mer! Jeg syns det ble en kjempe suksess! Grunnen til at jeg nevner det her er fordi jeg ville vise dere hvordan jeg har brukt scrappeting for å lage litt ekstra stas rundt det hele! Her kommer bilder med forklaring!

Slik så bordet ut før gjestene kom.

Alle fikk med seg hver sin hjemmelagde gave. Disse lysene har innsmeltede papirflak. Har stanset de ut med Cuttlebugen og brukt Multi Frame Flower Dies fra Nellie Snellen. Teksten er fra Stempelglede. Valgte den fordi den har så mange lekre detaljer.


Alle hadde fått hver sitt sugerør med navnet deres på. Ideen har jeg hentet fra Wenche som hadde pyntet sugerør. Med navneskilt på fungerete dette både som bordkort og som huskelapper på hvilket glass som tilhørte hver enkelt!



Enda et bilde av stua før alle gjestene kom. Fikk i tillegg fantastisk vær den dagen! :)

Her ser dere rosa godteri, og så fikk jeg en rosa gave!

Måtte bare legge med et bilde av lillesøsteren min og hennes beste venninne. De er så utrolig nydlige i rosa kjoler med rosa lemonade i glassene.

Bilde av rosa cupcakes jeg bakte.

Så her ser dere hvordan dere kan sprite opp sommerfestene dine med scrappeting i hverdagen! :-) Legg gjerne igjen en kommentar.

Legger dette inn som et bidrag til Anonyme Scrapperes Sommerutfordring!! Ingenting som sier mer sommer for meg enn venner, kos, scrapping og grilling i lag! ;-) Håper det er godkjent som bidrag, med tanke på papir-dekorasjoner! ;-)

Klem fra Henrikke

7 kommentarer:

  1. Så gøy med råååsa party da :)
    Lekre lys og navnelapper!

    SvarSlett
  2. Supeer ide med et slikt fargetema på festen din. Den ideen blandt mange andre her, skal jeg jammen meg legge meg på minnet.
    Flott med de søte cupcacksene og navnelappene på sugerørene.

    Klem Renate

    SvarSlett
  3. Veldig kreativt laget med allt sammen og det må da tatt tid,skulle jeg tro.Men jeg tenker meg at gjestene dine likte allt sammen!Vakkert laget!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  4. WOW jeg er dyktig imponert :)
    Dette må jo bare ha vært en super vellykket fest :) så utrolig kreativt og flott alt sammen og de lysene var en aldeles nydelig gave , så koslig å både gi bort å få :)

    SvarSlett
  5. Ja, her har du virkelig vært kreativ med rosa henrikke. Kjempe lekkert ! Morsomt, stilig ! Og lysene ... perfekte... jo, og navnelappene på sugerørene så morsomme !

    Håper du koser deg "over there" ...

    Klem fra lene

    SvarSlett
  6. Falt totalt for lysene du hadde pyntet! stryker du bare på et papirmotiv da, med matpapir eller noe mellom? Enn teksten, har du brukt stempel og embossing der? Fikk veeeldig lyst til å dekorere lys til jentunges konfirmasjon til høsten. Enn utrolig flott blogg du har, med mye forskjellig flott :)

    Tertit

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails