onsdag 31. august 2011

Give-away fra Australia

--- Candy closed ---

Hei alle sammen ;-)

I dag starter vi dagen med en give-away! Har lyst å gjør det litt annerledes denne gangen. Den som legger igjen en kommentar fra og med i dag av og frem til den 31.august er med i trekningen! Det betyr at du kan få så mange lodd du ønsker. Det er bare å kommentere i vei. Gamle eller nye innlegg, det har ingenting å si!

Hey everybody!
Today I´m gonna start a new give-away. This time you only have to leave a comment where ever you want to on the blog. It can be on an old post, or new. You can leave as many comments as you want. That gives you a bigger chance of winning the price.

Bare se her: This is what you get:
- 3 stempelplater med clear stamps/ 3 packages of clear stamps
- 1 plate med bokstavstempler i gammeldags stil/ 1 plate of letter-stamps
- Oransj organiserer/ Orange Organiser
- Chipboard-tall/ Chipboard-Numbers
- Chipboard album/ Chipboard-Album
- 20 kakeark/ Dollies
- 3 små flasker (ligner på de fra Tim Holtz)/ 3 small bottles
-Kremfarget organzabånd/ Creamcolored ribbon

Her ser du bilder.
Here is some pictures for you.










Den er kjempe praktisk med lommer på alle sider og innvendig. Masse plass og en fin måte å oragnisere alle tingene de på. Så legg igjen en kommentar! Det som er så flott er at ALLE kan delta! Om du ikke har blogg må du huske å legge igjen mail-adressen din i kommentaren ;-)
If you dont have a blog, leave a comment, but remember to leave your e-mail. So, start commenting, and get your chances going!

Frist 31.august.2011
It goes to: 31th August.2011

Stor klem fra Henrikke

62 kommentarer:

  1. Wow, den var jammen flott.
    Jeg vil gjerne være med på den.
    Ha en super og kreativ dag.
    Klem fra kaia

    SvarSlett
  2. Den så helt super ut! Jeg blir gjerne med :)

    SvarSlett
  3. Jeg slenger meg med :D For en floooott organiserer ;D Håper du får en fin dag. Klem fra Stine :D

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne være med i trekningen av denne flotte organiseren :)))
    Så utrolig snill du er :)
    Lykke til med studier og livet generelt i Australia :)
    Klem fra snuppelure

    SvarSlett
  5. Det var en flott premie! Jeg deltar gjerne :-)

    SvarSlett
  6. Så snillt av deg!!! Jeg har fulgt med deg lenge, siden jeg har deg i sidebaren min, men er ikke så flink til å kommentere. Så da må jeg gi meg et spark bak, og starte nå :) Har sett bilde fra rommet ditt, med denne herligheten tatt i bruk!! Lykke til i Australia :)

    SvarSlett
  7. Spretter innom og sier Heisan!
    Det var en flott liten sak du har tenkt å gi bort,så det er klart at jeg henger meg på denne og sier massssse Tvi,Tvi.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  8. For en flott giveaway :) Jeg er gjerne med :)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for at vi som ikke har egen blogg også kan være med. Er stadig på bloggen din og ser på alt det flotte du lager. Gir meg masse inspirasjon. Vil derfor gjerne være med på denne:)
    Klem fra Hilde (hild-fj@online.no)

    SvarSlett
  10. Kjempefin sak det der. Melder meg på denne, siden jeg er ny både i scrappeverden og bloggverden og trenger litt øvelse i å legge igjen en kommentar;o) Takk for hjelpa foresten, med blomster med stilk:D

    SvarSlett
  11. DEnne ser jo så praktisk så jeg vil også være med å prøve å vinne denne.
    Kos deg i Australia.

    SvarSlett
  12. Nå har jeg riktig kosa meg med å titte i bloggen din. Her var utrolig mye flott og jeg er full av gode ideer til hva jeg har lyst til å hive meg på av prosjekter framover. Jentungen er konfirmant til våren og jeg fikk veldig lyst til å prøve meg på de små lysene du hadde pyntet og gav til hver gjest :) Likte også veldig godt den esken du hadde laget, hvor du brukte dies som topp og bunn. Det blir garantert et av mine neste prosjekt. Hadde også blirr veldig glad om jeg kunne fått tips til hvor du kjøper farger til cup-cakene dine go gjerne også oppskrift på kremen du bruker på toppen. Du lager skikkelig lekre cup-cakes. Jeg har ingen blogg selv slik at jeg kan legge meg til som gølger, men skal garantert innom her igjen :) vil også veldig gjeren være med på give awayen din, for den organiseren skulle jeg veldig gjerne vunnet :)

    Tertit

    SvarSlett
  13. Sånn har jeg alltid ønsket meg...og fargen er dødskul :)
    Denne vil jeg også være med på!!
    Lager et innlegg i sidebaren min og linker tilbake...

    krysser fingrene:)
    Angella

    SvarSlett
  14. Hei hei. Så flott give away du har da. Det var en praktisk ting må jeg si, og kul farge.
    Jeg blir gjerne med i trekning av den jeg..
    ha en fin dag der du er på andre siden av kloden =)
    Klem

    SvarSlett
  15. Kjempelekker giveaway! Takk for muligheten til å vinne. Hadde vært greit med en sånn hendig oppbevaring, hehe. Klem...Mona

    SvarSlett
  16. Så flott og denne vil jeg gjerne være med på.

    klem bente (bentekaa@frisurf.no)

    SvarSlett
  17. WOW!! Super flott Give Away!! Eg har tatt meg ein liten runde i bloggen din.. Og det blir IKKJE den siste, for HER var da masse KJEKT!!! Du er super flink!!

    SvarSlett
  18. Hei Henrikke.
    Kan jeg få være med i din candy.
    klem katarina.

    SvarSlett
  19. Hei!!
    Supert at det kjem ein candy eg kan delta på!
    Er stadig innom bloggen din og hentar inspirasjon, flotte kort du lagar!! Skap ein fin dag!

    Mariann (mariann.sorensen@gmail.com)

    SvarSlett
  20. Så stilig denne var! :)
    Og så snille du er som gir den bort.
    Er masse flott i bloggen din, skal ta meg en runde og se litt nå. :)

    SvarSlett
  21. Flott candy. Nå skal jeg ha en kikkerunde her inn på bloggen din. Gleder meg ;-)

    SvarSlett
  22. Flott skisse du har laget og flott kort:) Skissen må jeg prøve:) Flott organiserer som jeg gjerne vil være med på. Forstår jeg det riktig at man får flere lodd til flere kommentarer man gir?
    Klem fra Hilde (hild-fj@online.no)

    SvarSlett
  23. Henrike,
    I love your creations!!
    I will follow your blog from now on to see more of the beautiful things you make.
    I can't understand the Norwegian language, but Crafts are international!!
    Greetings from Holland,
    Lia

    SvarSlett
  24. Denne vil jeg jo gjerne være med på, kunne trengt en slik på scrappepulten min :) Har vært innom her mange ganger, men har nettopp startet opp med blogg selv:)

    SvarSlett
  25. Hei. Vært innom deg masse,ikke rart du har mange besøkende, så masse flott som du legger ut her:)
    Jeg vil veldig gjerne være med på denne trekkningen:)

    SvarSlett
  26. For en flott giwe away;)
    Jeg vil gjerne være med på denne.

    Du har forresten en fin blogg.
    Har aldri vunnet på candy eller giwe away så jeg krysser fingrene;p

    SvarSlett
  27. Wow. Det var en helt super giwe away. Jeg må jo få med meg denne.
    Håper også alt står bra til i Australia.

    Klem fra Liv

    SvarSlett
  28. Gratulerer så mye med 4000 besøkende i bloggen din. Så mye flott som du lager, så går det nok ikke lang tid før du har 4000 til :o)
    Flott Give Away, ønsker selvfølgelig å bli med på trekningen.

    Hilsen Eilin (eilin_vaagan@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Hei Henrikke !

    Jeg synes du har en veldig fin - flott blogg. Sååå mye lekkert du lager *smelt - smelt* Lykke til i Australia. Kos deg fortsatt med din flotte hobby !
    Søndags klem fra Lene

    SvarSlett
  30. Gratulerer masse med mange besøkende :) Fantastisk flott candy, spennende! Er så glad i bloggen din pga variasjonen du har, supert <3

    Utrolig mye inspirasjon å hente her :)

    Masse lykke til med bloggen din fremover <2

    SvarSlett
  31. Så mye flott i bloggen!
    Nydelig giwe-away!
    Alltid kjekt å bli med i trekninger...... :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  32. Å kjære mi hua..
    Enn for en gavmild dame.... denne vil jg gjerne være med på. Kikker villig på og skal gjerne få kommentert både på det ene og andre. En flott blogg du har..imponerende
    Har selv blogg, men ser eg he mye å lære.. ikke minst med hensyn til oppdatteringer og nye innlegg!! (http://tuttelure.blogspot.com/)
    Tusen takk for at vi får sjansen til å vinne dette!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  33. Det er første gangen jeg er her på besøk (tror jeg...), men jeg kommer helt klart igjen og har lagt deg til i blogglisten min.

    Du lager så masse flott, og jeg gleder meg til neste innlegg ;)

    Jeg er gjerne med i trekningen .

    SvarSlett
  34. Wow, for en candy! Heldig er den som vinner denne :) Artig at du har fått så mange lesere i løpet av et år, men jammen er det mye fint og mye forskjellig i bloggen din også.

    Tertit (om jeg skulle være så heldig å vinne, så finner du meg på forumet. Har hele navnet i mailadressa...)

    SvarSlett
  35. grattis med 1 år på bloggen og grattis med 4000.

    takk for sjansen til å vinne denne flott candyen.

    SvarSlett
  36. Hei igjen. Kjære vene for mye ting du har lagt til i denne candyen da. Ikke nok med at du deler all din kreativitet med alle oss her i bloggland, så gir du bort så mye flott også. Tusen takk både for all inspirasjon og for muligheten for å vinne kjære deg.
    Klem

    SvarSlett
  37. Heia, håper du har det fint i Australia.
    Så masse flott du lager, inne og kikker hele tiden, skal beg å legge igjen spor etter meg så jeg kan delta på den flotte candyen din. Utrolig masse flott du har i gevinst.
    Lykke til videre, kelm Cathrine

    SvarSlett
  38. Wow for en herlig candy! Gratulere med 1 års dag i bloggen og med så mange besøkende!
    Er følger av bloggen din og er stadig inne å ser her! Er så mye fint og så mye inspirasjon å finne her hos deg!! Lykke til vidre i Australia!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  39. Selvsagt vil jeg være med i trekningen på denne! Herlig candy du har fikset!

    Ha en fiiin dag!
    Klem

    SvarSlett
  40. Hei denne vil jeg være med på.Kjempe gøy.

    SvarSlett
  41. Hei hei!
    Henger meg på denne fine Candyen jeg også.
    Håper du har det fint.
    Klem fra Connie

    SvarSlett
  42. Denne melder jeg meg på - Hopper og danser litt rundt og håper på det beste.... :-)

    Jeg vet faktisk ikke om jeg er følger av bloggen din, for jeg finner nemlig ingen slik bli følger link. Så jeg har heller hatt deg i sidebaren på bloggen min jeg. Og er nok ikke så flink til og kommentere her inne. Gjør det heller inne på scrapping.no som regel ;-)Får vel bli flinkere til og legge igjen spor her også.. :-)

    SvarSlett
  43. Fantastisk flott bloggcandy og en kjempeflott blogg. Tusen takk for sjangsen til å vinne alt dette, det er virkelig sjenerøst

    SvarSlett
  44. Sånn en fantastisk give away♥. Trur jeg må være med på den ja☺. Tusen takk for sjansen♫♫

    SvarSlett
  45. Helt fantastisk!Denne må jeg jo bare prøve lykken på!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  46. Super flotte ting du laver. Og en flot Giwe Away. Den vil jeg gerne være med på. :-)

    SvarSlett
  47. Nice gift! :)
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/
    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    SvarSlett
  48. Så spännande, jag är gärna med, och hoppas på tur.

    SvarSlett
  49. Oi skal si det va en flott give away!
    Masse herlig og praktiske ting her :D
    Prøver meg jeg og krysser fingrene! :D
    klemmmm
    Linda S. L

    SvarSlett
  50. Utrolig flott GiveAway, setter stor pris på at det også er mulig for oss som ikke har egen blogg å delta :), så denne er jeg gjerne med på
    :)

    Klem Gruttegratt

    SvarSlett
  51. åååh her var det mye fint! Gratulerer med så utrolig mange besøk, og tkk for mulighetene til å delta; og unnskyldningen for å snike i bloggen din :)

    klem

    SvarSlett
  52. Generøs Giveaway!!! Får ta meg en titt! :o)

    SvarSlett
  53. Så kult. Dette blir jeg med på.

    SvarSlett
  54. Jeg er med!:-) For en utrolig flott og fargerik give away du gir vekk!

    Mange høstklemmer fra Elisabeth
    elis_112@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Hei! for en flott give away du har. Du lager utrolig mye flott, masse inspirasjon å finne her.

    SvarSlett
  56. Hei.
    Her inne var det mye pen. Her kan man boltre seg i innspirasjon,,,,, blir nok å titte innom mange ganger til, siden jeg er fersking i dette med scrapping.

    lillemors-hjemmeside.som

    SvarSlett
  57. wow! amazing !
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  58. Jeg er ofte innom for å kikke på tingene dine, men har aldri kommentert, men denne vil jeg også vere med på :)

    Hilsen Anita

    anita.seterdal@gmail.com

    SvarSlett
  59. Very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  60. God morgen,Henrikke.
    Denne herlige candyen er jeg gjerne med å kjempe om,snakker om :o)
    Bilde med link er i bloggen min.

    -Helle-

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails