lørdag 6. august 2011

Skolestart

God morgen.
I dag er det overskyet i Mooloolaba, men fremdeles godt og varmt. Skal lage meg middag snart og kose meg med film og scrapping i kveld.

Denne måndens utfordring hos scrapping.no hadde temaet "Skolestart". Jeg trengte et par ting selv så for en gangs skyld har jeg scrappet til meg selv. Det ble to bokmerker og en merkelapp til tegneboka mi. Jeg har akkurat begynt på design-fag og da har alle sammen like, svarte tegnebøker.

Her ser du bilder av det jeg har laget. Teksten er skrevet ut fra nettet. For å lage bokmerkene har jeg brukt Scratch sin tutorial . Mellom arkene er det magnetteip som klistrer arkene sammen. Alle arkene er fra My Minds Eye. Husker ikke hvor jeg kjøpte ticketene.







5 kommentarer:

  1. Veldig smart med bokmerker og navnelapp til å ha på boken. Det skal jeg kopiere..
    Stilig utførelse på dette og fin tekst

    SvarSlett
  2. De ble stilige! Trur nok jeg må bruke dette til noe jeg også :)

    SvarSlett
  3. Så fine bokmerker! Og så lurt med magnettape! Det var en fin julegaveide til lesehester som har alt (som feks. mødre ;o).

    SvarSlett
  4. Flotte bokmerker! Likte veldig godt både fargene og tekststripene :)

    SvarSlett
  5. Dette var en god ide nå som det snart er skolestart for barna.
    Hilsen Hilde (hild-fj@online.no)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails