onsdag 3. august 2011

Vintage LO

God morgen alle sammen :-)

I dag skal jeg vise dere DT-bidraget mitt til Vintage Udfordringen. Denne er laget med mange lag på lag og duse, vintage farger. Mange revet kanter og rufsete sider. Har brent rundt kanten på det ytterste papiret, og brukt gamle boksider, bølgepapp, forskjellige mønsterark og Tim Holtz klokker.



Tittelen prinsesse kommer av den nydlige prinsessa på bildet. Det er søskenbarnet mitt som ligger i armene mine å sover, bare 18 dager gammel på bildet.

Blomster er som vanlig fra mine favoritter; Wild Orchids Craft, Prima og Kort og Godt.

Her ser dere litt detaljer. Boksidene er fra en bok jeg kjøpte på Finn. Den har gotisk skrift og mange flotte vintage bilder ;-)




Et siste bilde...

Ha en flott dag! Legg gjerne igjen en kommentar ;-)

15 kommentarer:

  1. For en nydelig vintage LO, du fikk virkelig til en herlig eldet stil her, og så fin kontrast til det sarte bildet og pynten. :)

    SvarSlett
  2. Oh wow! What a beautiful layout. A lot of love went into this,
    Husg Kylie x

    SvarSlett
  3. Denne var alldeles nydelig Henrikke. Jeg storkoste meg med denne utfordringen og det ser jeg at du har gjort også.

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Utrolig nydelig vintage LO :)

    SvarSlett
  5. Heisann Henrikke!
    Å, WOW noe så lekkert!! Det var så stilig med lag på lag, og alle de rufsete og brente kantene! Nydelig LO! ♥

    Sommerklem Ida ♥

    SvarSlett
  6. WOW for en fantastisk nydelig LO :)
    utrolig masse flotte detaljer, tøft med lag på lag og slitte kanter :)

    SvarSlett
  7. Wow, den var kjempeflott! Lekkert med lag på lag, og masse flotte detaljer :-) Klem

    SvarSlett
  8. FANTASTISK!!!! Elsker ALT rett og slett!!! Vintage-stilen er nydelig, og jeg suger til meg alle detaljene du har her. Lekker..lekker..

    SvarSlett
  9. Fantastisk flott LO!! Elsker fargene på den og prinsessa var jo bare så skjønt da.

    SvarSlett
  10. WAAAOOO!! Denne var berre heilt nyyydelig!! Guu ko flott den fargen var! Ikkje noko anna å sei enn NDELIG!!

    SvarSlett
  11. Lekkert, lekkert og lekkert! Du må lage fler LO'er!

    SvarSlett
  12. Utrolig flott lo med mange flotte detaljer!

    SvarSlett
  13. Nydelig LO! Det er en av de fineste jeg har sett. :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  14. Sier bare WOW... Dette var helt utrolig.... Nydelig satt sammen...å disse hånd sydde stingene... Var Utrolig Lekker Detalj...
    Nydelig altså...
    Å så er du så raus med blomstene... :o)

    SvarSlett
  15. Noe så nydelig <3 Her var det spennende detaljer i fleng, ser noe nytt hele tiden :)

    Spennende med vintage stikkord, så jeg legger ved adr. min her også ;)

    ellen.fossli@hebb.no

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails