fredag 9. september 2011

Free Vintage Christmas Sheets

Hei ;-) 
Av en eller annen merkelig grunn har jeg fått skikkelig julestemning over meg. Jeg pleier alltid å få det tildig, men akkurat nå er det september og 25 grader ute! Men, i dag har jeg lagd to nye sheets til dere. Den ene er vintage-jule-bilder og den andre en juletekster. Som vanlig, send en mail til: henrikke_blindheim@yahoo.no om du ønker bildene i full størrelse (3,2mb), så sender jeg de til deg. Disse er klar for utprinting på A4-ark.



 

Klem fra Australia

8 kommentarer:

  1. Rålekker har bloggen din blitt.
    Liker det enkle og rene designet ditt og headeren var nydelig.

    Har sendt deg mail.

    Klem Renate

    SvarSlett
  2. tusen takk! Disse var kjempeflotte! Ha ei god helg! Klem Vivian

    SvarSlett
  3. De er rigtig flotte.
    Har sendt dig en mail.
    God weekend.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at du har satt sammen disse flotte arkene. Jeg skal skrive dem ut, har flere av dem som single bilder, men det er uøkonomisk å skrive det ut.
    God jule-følelse =)
    klem

    SvarSlett
  5. Kjære vene, så mye flott du lager! Og så utrolig snilt av deg å lage utklippsark til oss, GRATIS!! DET er inspirasjon det! :)

    Har ikke vært innom her tidligere jeg, men det blir absolutt ikke den siste du hører fra meg. Kan man ikke følge deg?

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  6. Heia.
    Jeg vil gjerne ha disse flotte arkene i full str på mail. Den har du regner jeg med eller du finner den inne på forumet vårt:-)

    Kjempe snilt av deg å legge disse ut:-)

    Kos deg videre i varmen, så skal vi kose oss i 14grader så som så vær....

    klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for utklipps arkene :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails