onsdag 21. september 2011

Jul med Kortgleder og Nellie Snellen

God morgen alle sammen. 

Her er mitt første julekort med de nye Nellie Snellen stemplene. September-utfordringen hos Kortgleder er nemlig "JUL". Gå inn på siden vår og bli med i konkurransen du å! Så her er mitt inspriasjonsbidrag til dere. I dag har jeg brukt Dawn Clearstamp Giving away og Christmas Time - Robin.

I tillegg har jeg brukt disse diesene: 
  • Multi Frame Dies, Christmas Tree
  • Multi Frame Dies, Flower
  • Multi Frame Dies, Square stitching nr. 1  
 





Materialliste: 
Mønsterark: Ukjent
Ark: Craft Kartong, Vanilla og Red Berry (+ mørk grønn kartong)
Stempel Nellie Snellen: Dawn Clearstamp Giving away og Christmas Time - Robin
Tekststempel: Stampin´Up Stamps og Dato-stempel fra Malaysia
Blomster: Wild Orchids Craft 
Fargelegging: Ranger Distress Reink 
Stempelpute: Tim Holtz - Walnut Stain (Sverting) og Staz One til stemplene
Annet: Bånd, Perler fra Whiff of Joy, Crackle Paint-Picked Fence
Dies: Multi Frame Dies Christmas Tree, Multi Frame Dies Flower og Multi Frame Dies Square stitching nr. 1  

Ha en fin dag alle sammen ;-)

12 kommentarer:

  1. Julekort kan være rålekre ser jeg jo nå.. Dette var skikkelig fint. Også så mange flotte detaljer. Dette blir man iallefall aldri lei av og se på :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort. Likte hvordan du har dekorert alle siden forskjelling, men allikevel henger de sammen. Nydelig!

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert!! :)Jeg blir så inspirert av alle perlene du bruker. Noe spesielt sted du kjøper dem, som de kanskje er billigere? :)

    SvarSlett
  4. Så imponert over dere som klarer å begynne på julekortene nå;)
    Dette var et veldig lekkert og forseggjort kort, likte veldig godt trærne med "sne"!
    Stempelet var kanonherlig og nydelig fargelagt:)

    SvarSlett
  5. Åh vilket underbart julkort,
    det är så vackert!! :)
    Kram från Lena

    SvarSlett
  6. Nydelig julekort, lag på lag, det gjør susen. Flott inspirasjon

    SvarSlett
  7. Så mange fine kort du hr laget!

    SvarSlett
  8. Wow, så fantastisk flott kort :) Imponerende så fint du har dekorert alle sidene :)

    SvarSlett
  9. Har sittet i faktisk timer å sett på korene dine, du er bare så super flink <3 Haldig er den som får dette nydelige julekorte, utrolig gossint stempel og masse detaljer jeg bare falt så for! Gleder meg hvis jeg en gang når opp hit :D!!!

    Spennende ting du har lagt inn på scrapping.no også, så mail adr. min er ellen.fossli@hebb.no

    Gleder meg til i morgen, og mang flere besøk vil du få fra meg <3

    SvarSlett
  10. Hva har skjedd med teksten min!!!Er det virus eller noe.......nå ble jeg lei meg! Håper det ordner seg, får ikke bort tekste heller!

    SvarSlett
  11. Nydelig julekort :) Og masse fint på bloggen din:) Takk for titten.

    Mail: elibro77@hotmail.com

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails