onsdag 28. september 2011

Julekalender ♥

Julekalender

Jeg har allerede fått julestemning over meg. Og jeg ble så inspirert når jeg så den flotte julekalenderen fra Kaiser. Eller jule-nedtellingskalenderen. Så jeg har dekorert den i kjent "Henrikke-Stil", mye blomster, glitter og perler.



Slik ser den ut bakpå. Der henger resten av skiltene med tallene på.



Ha en fin førjulstid, ennå det er 3 mnd. igjen til jul. 

Materialliste:
  • Juletre: Kaiser 
  • Tall: Kaiser 
  • Perler: Kaiser
  • Dies: Nellie Snellen
  • Perlebrads: Whiff of Joy 
  • Blomster: Wild Orchids Craft og Prima
  • Mønsterark: Kaiser, Collection: 25th December 

10 kommentarer:

  1. Så flott denne var, du er så kreativ og flink!
    Ha en fin dag!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Såå søt den var, kjempefint med et juletre pyntet med blomter, og så søte talltavler. :)

    SvarSlett
  3. Så herlig denne var! Koselig med nedtelling til jul:-)

    SvarSlett
  4. Denne var lekker! Og for et fint tips å ta med inn i hösten og scrappestundene som ligger foran meg. (har store planer om å lage kalender til snuppa i år)

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott kalender, da. :)

    SvarSlett
  6. Tror du må være noe av det mest kreative som finnes jeg Henrikke og alt du lager e rjo faktisk like nydelig!
    Et oppkomme av genialitet faktisk og dett etreet var fantastisk flott.
    Lekkert pyntet.

    Klem Renate

    SvarSlett
  7. Tror du må være noe av det mest kreative som finnes jeg Henrikke og alt du lager e rjo faktisk like nydelig!
    Et oppkomme av genialitet faktisk og dett etreet var fantastisk flott.
    Lekkert pyntet.

    Klem Renate

    SvarSlett
  8. wow så fantstisk flott dette var :)
    Så kreativ og flink du er :)

    SvarSlett
  9. Kjempefint juletre.
    Artigt med tallene man kan henge på.
    :)
    Maska

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails